baner
baner
baner
Frimatrail Frenoplast S.A.

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
10.08.2008

Transport i Komunikacja nr 4/2005

Transport i Komunikacja 4/2005zdaniem menadżera

  • Projekt programu restrukturyzacji finansowej i własnościowej najważniejszych spółek Grupy PKP w latach 2005–2010

 

analizy

  • Integracja pasażerskiego transportu zbiorowego

 

organizacja i zarządzanie

  • Problemy komunikacyjne w procesie rewitalizacji staromiejskiego obszaru Wągrowca
  • Ocena możliwości rewitalizacji kolejowych połączeń regionalnych w obrębie miasta Bytowa
  • Le grand tour po najlepszych kolejach Europy

 

prawo, polityka

  • Polityka transportowa UE i jej wpływ na system transportowy RP (w krótkim i długim horyzoncie czasu)

 

ekonomia i finanse

  • Ewolucja zasad regionalizacji kolejowych przewozów pasażerskich w Polsce

 

marketing, public relations

  • Istota stosowania metod benchmarkingowych oraz możliwe do zastosowania w tych metodach wskaźniki w przedsiębiorstwach komunikacji miejskiej
  • Narzędzia marketingowego kształtowania wizerunku komunikacji miejskiej na przykładzie Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni

 

technika

  • Prototyp zmodernizowanej lokomotywy elektrycznej ET22-2000
  • Możliwości oceny trwałości skojarzenia koło-szyna w warunkach laboratoryjnych badań zużycia

 

zdrowie, bezpieczeństwo, ekologia

  • Recykling samochodów w Polsce

 

opinie i komentarze

  • Modernizacja taboru Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście
  • Wykolejona regionalizacja
  • Czy rząd ma pomysł na kolej?

 

wydarzenia i aktualności

  • Międzynarodowe Targi Kolejowe TRAKO 2005
  • TRANSEXPO 2005 – nowa formuła targów
  • TRANSLOG 2005 - Przesłanki i warunki rozwoju zintegrowanych łańcuchów transportowych

 

turystyka i hobby

  • Mazurska Kolej Turystyczna - działalność Stowarzyszenia Hobbystów Kolejowych związana z linią kolejową Kętrzyn – Węgorzewo

 

IGTL

  • Kolejny wzrost opłat za czynności jednostek dozoru technicznego

Autor:

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.