baner
baner
baner

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Fakty i opinie

18.04.2013

Oświadczenie INTEKO na temat „raportu” ZDG TOR

Z przykrością oświadczamy, że odmawiano nam w ostatnim czasie możliwości wyrażenia przez Zarząd spółki INTEKO własnego zdania i zwołania konferencji prasowej.
Zamierzaliśmy przedstawić fakty obalające mity narosłe wokół naszej firmy.
Mity tworzone na potrzebę chwili przez TOR. Od prawie miesiąca mamy do czynienia ze swoistym TOR STORY, z której Stanisław Lem byłby dumny.
Liczyliśmy na stworzenie warunków dla merytorycznej dyskusji i o to zabiegaliśmy.
Odmówiono nam prawa do przedstawienia racji, faktów a przede wszystkim obrony dobrego imienia spółki. Nie będziemy komentować zawartości TOR STORY zaprezentowanej przed chwilą ponieważ w naszej ocenie wszystkie jej zapisy oparte są na insynuacjach, pomówieniach, braku wiedzy i rzetelności.
Maged Sahly
czytaj więcej
18.04.2013

Kolejowy układ zamknięty?

Zaprezentowany w dniu dzisiejszym przez ZESPÓŁ DORADCÓW GOSPODARCZYCH TOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, raport na temat audyt Kolei Śląskich z dużą dozą prawdopodobieństwa został zlecony z naruszeniem prawa, i interesu spółki Koleje Śląskie jak i jej właściciela, podobnie jak poprzedni prezentowany kilka tygodni temu. Jak się nieoficjalnie dowiedziała redakcja czasopisma Transport i Komunikacja w dniu dzisiejszym w tej sprawie wpłynęło zawiadomienie do Centralnego Biura Antykorupcyjnego i prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w tej sprawie przez Samorząd Województwa.
czytaj więcej
09.03.2009

Sposób na ratowanie polskiego zaplecza naprawczego taboru kolejowego

Mimo zapewnień rządu iż skutki globalnego kryzysu nie dotkną polskich przedsiębiorstw, branża transportu kolejowego już zaczyna odczuć ogromne wyhamowanie, a do wielu firm zagląda widmo bankructwa oraz masowych zwolnień. Główną, choć nie jedyną przyczyną tej sytuacji jest bez wątpienia prowadzona od kilku lat polityka „zaniechania jakichkolwiek reform” wobec branży kolejowej realizowana skutecznie przez kilka kolejnych rządów. I choć w ciągu ostatnich sytuacja ta uległa drobnej poprawie, to decyzje podejmowane przez obecny Rząd, jeżą włosy na głowie.
czytaj więcej
02.03.2009

Co dalej z prywatyzacją PKP CARGO?

Styczniowa informacja o zakupie PCC RAIL, będącej pionem logistycznym grupy PCC, przez niemieckiego potentata transportowo-logistycznego DB Schenker, zmienił gruntownie sytuacje na polskim rynku przewozów kolejowych. Tym samym wszelkie dotychczasowe rządowe i kolejowe plany oraz strategie prywatyzacji spółki PKP CARGO można wyrzucić do kosza i cym prędzej zacząć się gruntownie zastanawiać co dalej robić z największym i wciąż państwowym kolejowym przewoźnikiem towarowym.
czytaj więcej
30.09.2008

Uwagi dotyczące Biznes Planu spółki PKP PR na lata 2008-2009

Proces usamorządowienia kolejowych przewozów pasażerskich stoi na rozdrożu. Aby zrozumieć obawy samorządów przed przejęciem spółki prezentujemy państwu opinię Stanisława Biegi na temat Biznes Planu spółki PKP PR jaki został przedłożony samorządom wojewódzkim jako materiał źródłowy do podjęcia decyzji o objęciu udziałów w spółce. Zapraszamy do zapoznania się z materiałem źródłowym.
Zapraszamy jednocześnie do komentarza na ten temat.
czytaj więcej
| 1 | 2 | następna »
Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.