Zapewniamy ciągłość działania systemów i aplikacji kluczowych dla funkcjonowania rynku kolejowego w Polsce – m.in. systemu sprzedaży i rezerwacji biletów kolejowych, systemu obsługi przesyłek towarowych.
Dbamy o bezpieczeństwo usług, które powierzyli nam nasi Klienci. 24 h/dobę monitorujemy krytyczne dla kolei systemy, aplikacje i infrastrukturę IT w nowoczesnym Centrum Monitoringu.
Jesteśmy doradcą i partnerem technologicznym w projektach IT.
Naszą przewagą jest kilkudziesięcioletnie doświadczenie i wiedza o sposobie prowadzenia działalności przez firmy funkcjonujące na rynku kolejowym.
Wszystkie te usługi realizujemy w ramach trzech linii biznesowych:
- kolejowych przewozów pasażerskich,
- kolejowych przewozów towarowych,
- zarządzania przedsiębiorstwem.
Zakres usług, które świadczymy obejmuje także:
- konsultacje i doradztwo w obszarze IT,
- budowanie sieci komputerowych i centrów przetwarzania danych,
- wdrażanie i integrację systemów,
- usługi wsparcia użytkowników,
- szkolenia informatyczne.
PKP Informatyka spełnia wymagania normy Zintegrowanego Systemu Zarządzania (PN-EN ISO 9001:2009 i PN ISO/IE-C/27001:2007) w zakresie usług serwisowych – serwis techniczny i aplikacyjny.
Posiada Certyfikat Systemu Zarządzania Usługami IT zgodnie z normą ISO 20000-1:2011, obejmujący usługi informatyczne w zakresie utrzymania infrastruktury i systemów aplikacyjnych oraz Certyfikat Systemu Jakości ISO 9001:2001 w zakresie działalności serwisowej w Polsce oraz krajach UE.