baner
baner
baner
TIMEX S.A. Hegenscheidt-MFD

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Akcja "Czysty Wagon"

Poprawa komfortu i jakości podróżowania jest głównym celem akcji "Czysty Wagon", podczas której PKP Intercity, dzięki pomocy pasażerów oceni czystość swoich pociągów. Pasażerowie podróżujący pociągami Spółki będą mogli nadsyłać do przewoźnika zdjęcia lub krótkie filmy dokumentujące stan rzeczywisty w przedziałach czy toaletach. Na podstawie zebranej dokumentacji powstanie raport i plan poprawy czystości pociągów. Pierwsza część akcji potrwa od 16 listopada do 10 grudnia 2010 roku.

Do wysyłanych fotografii i filmów należy dołączyć krótki opis: datę podróży, godzinę zrobienia zdjęcia oraz relację pociągu (np. 17.11.2010, godzina 12:01, relacja Warszawa - Kraków). Pliki mogą być również opatrzone dodatkowymi uwagami i komentarzami. Zdjęcia oraz filmy można przesyłać na adres czystywagon@intercity.pl  oraz na numer telefonu 697 01 01 70. Przesłany plik nie powinien być większy niż 1MB.

- Chcemy, aby akcja "Czysty Wagon" była odpowiedzią na potrzeby pasażerów. Pragniemy się zmieniać i dostosowywać nasze standardy do oczekiwań klientów. Ich opinia jest dla nas bardzo ważna, a dzięki płynącym z ich informacji wnioskom zależy nam na poprawie jakości naszych usług. Opinia naszych pasażerów będzie stanowiła uzupełnienie wcześniejszych kontroli czystości oraz ankiety przeprowadzonej wśród pasażerów w drugim kwartale tego roku - podkreśla Małgorzata Sitkowska, rzecznik Spółki PKP Intercity.

- Bardzo ważny będzie dla nas dobry opis zdjęcia. Zależy nam na tym, aby pasażer podał dokładną godzinę zrobienia zdjęcia i relację pociągu, co umożliwi nam precyzyjne określenie na jakim etapie podróży pojawił się problem i czego dotyczył - dodaje Jarosław Gacki, dyrektor Biura Przewozów.

Akcję uzupełnią wewnętrzne, szczegółowe kontrole ze strony upoważnionych pracowników Spółki.

Projekt będzie podzielony na dwa etapy. Pierwszy obejmuje okres od 16 listopada do 10 grudnia. Po nim zostanie przygotowany raport. Ma on odpowiedzieć na pytania, które pomogą w opracowaniu planu wdrażania zmian oraz udogodnień dla klientów. Kluczowe będą informację o tym, które miejsca w pociągu wymagają częstszego sprzątania oraz w którym momencie podróży mogą pojawić się problemy. Drugim etapem akcji będzie utworzenie stałego adresu e-mail oraz numeru telefonu, pod którym będzie można zgłaszać uwagi dotyczące czystości w pociągach. - Liczymy na rzetelne i konstruktywne podpowiedzi - dodaje Małgorzata Sitkowska.


Autor: (źródło: PKP Intercity, 16.11.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.