baner
baner
baner
CargoMaster Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Będą zwroty za bilety

Nie wszyscy korzystający z warszawskiego transportu miejskiego zdają sobie sprawę z tego, iż za niewykorzystaną część karty miejskiej można otrzymać zwrot pieniędzy. Sama procedura jest niestety czasochłonna.

Jak wyliczył stołeczny Zarząd Transportu Miejskiego, w czerwcu miejski bilet 30- albo 90-dniowy zwróciło ok. 700 pasażerów. Pieniądze za niewykorzystaną część karty można odzyskać, ale jest to możliwe tylko w siedzibie ZTM przy ul. Senatorskiej 37 albo na stacji Świętokrzyska.

– To prawo przysługuje każdemu pasażerowi. Musi jednak ponieść opłatę manipulacyjną: 20 proc. wartości całego biletu. Pasażer musi policzyć, czy opłaca mu się unieważniać bilet i kupować drugi po powrocie z wyjazdu. Wszystko zależy od tego, ile dni zostało nam jeszcze do wykorzystania na karcie miejskiej i na jak długo wyjeżdżamy z Warszawy. – informuje rzecznik ZTM Igor Krajnow.

Podróżni mogą skorzystać z tego uprawnienia tylko w ZTM na Senatorskiej albo na stacji Świętokrzyska, gdyż - W pozostałych punktach obsługi pasażerów mamy tylko po jednym okienku kasowym. Zwrot biletu to procedura czasochłonna. Nie chcemy z jej powodu blokować kolejki – wyjaśnia Krajnow.


Autor: (źródło: mz, Życie Warszawy, 17.07.2009)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.