baner
baner
baner
M&MR Trading Polska Sp. z o.o. / TransComfort

Fotogaleria

galeria
Akademia Małego Kolejarza

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

CALL CENTER w Kolejach Mazowieckich

W trosce o klienta i wysoką jakość obsługi „Koleje Mazowieckie – KM” uruchomiły nowy punkt telefonicznej informacji pasażerskiej z wykorzystaniem nowoczesnej technologii w systemie CALL CENTER.

Dzięki zaawansowanym możliwościom konfiguracji systemu, usługa pozwala na jednoczesną obsługę do 10 połączeń przychodzących.

Informacja będzie tematyczna poprzez wybieranie tonowe, a rozmowy będą nagrywane. W każdej chwili podróżny, będzie mógł się połączyć z konsultantem wybierając tonowo odpowiedni numer z klawiatury telefonu.

Oprócz informacji o usługach KM - rozkładzie jazdy pociągów, cenach biletów, ofertach taryfowych, przejazdach osób niepełnosprawnych i o ograniczonej sprawności ruchowej, a także o bieżących utrudnieniach i awariach - podróżni dowiedzą się o produktach i usługach innych przewoźników.

CALL CENTER w Kolejach Mazowieckich - nowy numer infolinii – (22) 364 44 44


Autor: (źródło: Koleje Mazowieckie. 20.03.2012)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.