baner
baner
baner
AARSLEFF Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Konkurs Mam Talent 2015

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Centralne umowy na materiały do utrzymania infrastruktury kolejowej

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 4 stycznia 2012 r. zawarły umowy na dostawy strategicznych materiałów, niezbędnych do utrzymania i naprawy linii kolejowych w zakresie branży drogowej.

Ze strony Spółki dokumenty podpisali Marek Pawlik wiceprezes Zarządu dyrektor ds. strategii i rozwoju oraz Józefa Majerczak, członek Zarządu dyrektor ds. utrzymania infrastruktury.

Umowy dotyczą:

  • dostawy w latach 2012-2013 podsypki tłuczniowej kolejowej naturalnej o wartości 13 268 952,18 zł brutto;
  • dostawy w latach 2012-2013 podkładów i podrozjazdnic drewnianych kolejowych o wartości 41 138 226 zł brutto;
  • dostaw w latach 2012-2013 części rozjazdowych łącznie o wartości 125 823 821 zł brutto;
  • dostaw w latach 2012-2013 rozjazdów kolejowych łącznie o wartości 22 650 499 zł brutto;
  • dostawy szyn kolejowych o profilu 60E1 oraz 49E1 ze stali R260” o wartości 85 126 995,73 zł brutto. 


PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach optymalizacji zakupów zastosowała kolejny raz tzw. aukcję elektroniczną, inaczej „dogrywkę elektroniczną” oraz prawo opcji, umożliwiające zamawiającemu w ramach jednej umowy dokupienie materiałów tego samego asortymentu. Zastosowanie tego rozwiązania umożliwia naszym zakładom linii kolejowych zaspakajanie dodatkowych potrzeb materiałowych np. w wyniku awarii, w korzystnych cenach bez konieczności przeprowadzania dodatkowych czasochłonnych procedur przetargowych.

Po raz pierwszy tego typu umowy zawarto na dwa lata. Dostawcy mogą wykorzystać moce przerobowe w „martwym” sezonie zimowym. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. uzyskała efekt skali duże zamówienie – korzystna cena.

Wcześniejsze dostawy materiałów, w przypadku sprzyjających warunków atmosferycznych na przełomie zima/wiosna, umożliwią naszym jednostkom szybszą realizację robót utrzymaniowych.


Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 05.01.2012)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.