baner
baner
baner
CargoMaster Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Konkurs Mam Talent 2015

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Ciągły rozwój normy iso w PKP Informatyka

Pod koniec 2011 roku w PKP Informatyka spółka z o.o. odbył się audyt odnowienia Zintegrowanego Systemu Zarządzania na zgodność z wymaganiami norm: PN-EN ISO 9001:2009 i PN-ISO/IEC 27001:2007 co potwierdził przeprowadzony audyt zewnętrzny i wydany Spółce Certyfikat Zintegrowanego Systemu Zarządzania Nr JI-8/2/2011 z ważnością od dnia 08.11.2011 do 07.11.2014 r.(data pierwszej certyfikacji - 10.11.2005 r.) w zakresie:

  • administrowanie systemami i bazami danych
  • projektowanie, budowa i zarządzanie sieciami LAN i WAN
  • serwis sprzętu komputerowego
  • projektowanie, wytwarzanie i serwis oprogramowania komputerowego.


Zintegrowany System Zarządzania jest ciągle doskonalony przez Spółkę. Aktualnie w PKP Informatyka spółka z o.o. wdrażany jest System Zarządzania Usługami zgodnie z wymaganiami normy ISO 20000. Wprowadzane zmiany są jednocześnie podwyższeniem jakości i bezpieczeństwa realizowanych usług świadczonych dla klientów jak i wsparciem dla biznesu. Wdrożony i doskonalony Zintegrowany System Zarządzania przyczynia się do:

  • minimalizacji i optymalizacji kosztów związanych z wdrożeniem i utrzymywaniem systemu - możliwość jednoczesnego procesu certyfikacji i sprawowania nadzoru nad systemem, a tym samym wzrost zysków i rentowności firmy,
  • lepszej organizacji pracy, jednoznacznego określenia zadań, kompetencji i odpowiedzialności pracowników oraz ich gotowości do spełniania wymagań klienta,
  • uporządkowania i eliminacji dublujących się działań we wszystkich obszarach Spółki oraz zmniejszenia niezgodności wewnętrznych,
  • efektywnego gospodarowania posiadanymi zasobami,
  • ujednolicenia i zmniejszenia ilości dokumentacji - powiązania ze sobą w sposób przejrzysty i logiczny procedur jak i procesów odnoszących się do różnych systemów,
  • zwiększenia elastyczności we wprowadzaniu zmian,
  • usprawnienia zarządzania oraz działań i stworzenie podstawy do ewentualnego wprowadzenia w przedsiębiorstwie idei TQM - Total Quality Management (Kompleksowego Zarządzania Jakością),
  • ułatwienia w spełnianiu wymogów prawnych i zapewnienia szybkiego dostosowania uregulowań wewnętrznych do zmian zachodzących w obowiązującym systemie prawnym.


Autor: (źródło: PKP Informatyka, 21.02.2012)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.