Grupa CTL Logistics, w ramach kompleksowej oferty usług logistycznych oferuje coraz częściej połączenie transportu kolejowego z samochodowym, zapewniając w ten sposób dostawy wielu surowców i materiałów swoim klientom w każdych warunkach dostępnej infrastruktury. Jako dostawca kruszyw zapewnia kompletny łańcuch logistyczny z organizacją po stronie producentów i wykonawców włącznie. W 2014 r. CTL Logistics planuje przewiezienie ponad 300 tyś. ton kruszyw drogowych dla Mota Engil oraz zakupi ok 150 tyś. ton tłucznia, który zostanie wykorzystany podczas realizowanych przez spółkę kontaktów z zakresu budowy i modernizacji infrastruktury kolejowej.
- Jesteśmy strategicznym klientem Mota Engil, jeżeli chodzi o zakup kruszywa kolejowego. Jego produkcja została właściwie stworzona pod nasze zamówienia, ponieważ nasz partner do tej pory nie oferował kruszyw na potrzeby kolei. W 2014 r. planujemy rozszerzenie kooperacji. Kluczowe dla obustronnej współpracy będzie planowane na wiosnę opracowanie projektu rewitalizacji bocznicy kolejowej przy kopalni w Górce Sopockiej. Aktualnie jest ona nieużywana, co powoduje konieczność transportu materiału samochodami na odcinku ok. 8 km. Rewitalizacja znacznie usprawni naszą logistykę transportu dla Mota Engil i jednocześnie zacieśni współpracę, ponieważ CTL Logistics będzie ubiegał się o obsługę i zarządzanie tym obiektem. Przejmiemy wszystkie czynności związane z obsługą bocznicy, utrzymaniem infrastruktury oraz sprawami formalno-prawnych związanymi z jej funkcjonowaniem. - mówi Jacek Bieczek, Prezes Zarządu CTL Logistics.
Grupa CTL Logistics specjalizuje się między innymi w transporcie kolejowym, kompleksowym zarządzaniu bocznicami kolejowymi i budowie i serwisie infrastruktury kolejowej. CTL organizuje kompletne łańcuchy logistyczne w dostawcach materiałów i surowców. W 2013 r. CTL Logistics został „Liderem Transportu Szynowego 2012" w konkursie organizowanym przez Forum Transportu Szynowego oraz magazyn „Transport i Komunikacja".
Autor: (Źródło: CTL Logistics)