baner
baner
baner
WAGO ELWAG sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Dłuższy czas pracy Infolinii UTK

Z przyjemnością informujemy, że od 2 stycznia 2012 roku prowadzona przez UTK infolinia działa już przez siedem godzin dziennie. W dni robocze w godz. 9.00 – 16.00 można uzyskać informacje na temat praw pasażera w transporcie kolejowym.
Pracownicy Departamentu Praw Pasażera udzielają informacji pod numerami telefonów:

801 044 080 (do połączeń z telefonów stacjonarnych, opłata za połączenie zależy od cennika operatora, zwykle jest to 0,29 zł/min. + VAT )

22 46 04 080 (do połączeń z telelefonów komórkowych, opłata według taryfy operatora).

Jednocześnie przypominamy, że uwagi i pytania dotyczące podróży koleją można przesyłać na adres e-mail: pasazer@utk.gov.pl


Autor: (źródło: Urząd Transportu Kolejowego, 02.01.2012)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.