baner
baner
baner
MODERTRANS POZNAŃ Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Konkurs Mam Talent 2015

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Dwa nowe POP-y

30 stycznia 2012 roku zostaną otwarte Punkty Obsługi Pasażerów – drugi punkt na stacji metra Centrum oraz większy na węźle komunikacyjnym Młociny.

Na stacji metra Centrum będzie to drugi POP. Dotychczasowy był mocno obciążony, praktycznie przez cały dzień. Nowy punkt jest zlokalizowany przy zachodniej antresoli handlowej, bliżej południowego wyjścia ze stacji, w pawilonie 2002H. Do dyspozycji pasażerów będą trzy zintegrowane okienka obsługi informacyjno-kasowej, w tym jedno stanowisko dla osób niepełnosprawnych. POP Centrum 2 będzie otwarty od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00-20.00, w soboty będzie nieczynny. POP Centrum 1 (pawilon 2010B) jest otwarty poniedziałek-piątek, w godzinach 7.00-20.00, w soboty 7.00-19.00.

Na węźle komunikacyjnym Młociny zostanie uruchomiony Punkt Obsługi Pasażerów znacznie większy niż obecnie. Do dyspozycji pasażerów docelowo będzie sześć okienek informacyjno-kasowych, w tym trzy dla osób niepełnosprawnych (dotychczas było jedno okienko kasowe i jedno informacyjne).

POP będzie zlokalizowany na poziomie 0, bliżej węzła przesiadkowego autobus-metro-tramwaj, w poczekalni dworca autobusowego. Otwarty będzie od poniedziałku do piątku, od 7.00 do 20.00, a w soboty od 9.30 do 16.30. Większy POP uprawni obsługę pasażerów, zwłaszcza po otwarciu mostu im. Marii Skłodowskiej-Curie, kiedy na węźle komunikacyjnym Młociny należy się spodziewać większej liczby pasażerów.

POP Centrum 2 będzie dziewiątym Punktem Obsługi Pasażerów. Do dyspozycji pasażerów są jeszcze punkty: w siedzibie ZTM (Żelazna 61), „Centrum 1” (stacja metro Centrum), metro „Świętokrzyska”, metro „Ratusz Arsenał”, metro „Dworzec Gdański”, metro „Plac Wilsona”, metro „Marymont”, na węźle komunikacyjnym Młociny.

We wszystkich punktach jest pełen zakres obsługi, czyli: sprzedaż biletów, informacja, sprzedaż rozkładów jazdy, personalizacja WKM, odwołania od wystawionych wezwań za jazdę bez ważnego biletu, przyjmowanie skarg i wniosków oraz przekodowanie biletów.


Autor: (źródło: ZTM Warszawa, 26.01.2012)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.