baner
baner
baner
Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Konkurs Mam Talent 2015

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Gdzie kupisz bilet

Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie informuje, że od 16 sierpnia zacznie obowiązywać nowa taryfa przewozowa. Sprzedaż nowych biletów rozpocznie się już o północy, w nocy z 15/16 sierpnia. Pierwsi pasażerowie, korzystający z linii nocnych będą je mogli kupić w biletomatach, za pośrednictwem telefonów komórkowych, przez Internet oraz u kierowców.

Uwaga - kartonikowe bilety jednorazowe (normalne i ulgowe, ważne w 1. oraz w 1. i 2. strefie biletowej) sprzedawane przez prowadzących, będą się różniły wyglądem od biletów jednorazowych, wprowadzanych z nową taryfą. Normalne będą miały granatowy, a ulgowe jasnoniebieski kolor, z nadrukowanym starym logo ZTM. Można je zobaczyć na stronie internetowej, w zakładce „nowa taryfa biletowa”.

Wczesnym rankiem, 16 sierpnia, bilety będzie można nabyć również u motorniczych Tramwajów Warszawskich, kierowników pociągów Szybkiej Kolei Miejskiej, w biletomatach mobilnych oraz w pozostałych punktach sprzedaży – kioskach i salonikach prasowych, sieci Strefa i Asec oraz w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM.

Na terenie Warszawy i okolicznych miejscowości bilety będzie można kupić w ponad 1800 punktach, w tym ponad 1300 kioskach i salonikach, 271 biletomatach stacjonarnych i 215 biletomatach w pojazdach.

Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z regulaminem przewozu osób i bagażu, sprzedaż przez prowadzących pojazdy odbywa się na szczególnych zasadach:

  • pasażer może nabyć bilet jednorazowy tylko podczas postoju na przystanku i powinien wcześniej przygotować odliczoną kwotę,
  • prowadzący pojazd może odmówić sprzedaży jeśli opóźnienie w stosunku do rozkładu jazdy przekracza trzy minuty,
    zakupiony bilet należy niezwłocznie skasować w najbliższym kasowniku,
  • brak możliwości nabycia biletu u obsługi pojazdu, nie zwalnia pasażera z odpowiedzialności za przejazd bez ważnego biletu.


Pasażerowie będą mogli zgłaszać wszelkie nieprawidłowości dotyczące sprzedaży biletów przez prowadzących w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM, poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej ZTM, oraz pod numerem infolinii 22/ 194 - 84.


Autor: (źródło: Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, 08.08.2011)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.