na kwotę 148 799 349,61zł brutto.
Oferta nr 2:
na kwotę 161 271 793,30 zł brutto.
Oferta nr 3:
na kwotę 162 288 722,66 zł brutto.
Oferta nr 4:
na kwotę 149 981 697,61 zł brutto.
Oferta nr 5:
na kwotę 170 826 533,51 zł brutto.
Oferta nr 6:
na kwotę 114 038 474,79 zł brutto.
Oferta nr 7:
na kwotę 163 844 688,01 zł brutto.
Oferta nr 8:
na kwotę 161 830 747,48 zł brutto.
Oferta Nr 9:
na kwotę 140 573 780,85 zł brutto.
Oferta Nr 10:
na kwotę 163 329 213,00 zł brutto.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 217 415 901,96 zł. Termin realizacji zamówienia wynosi 27 miesięcy.
Komisja przetargowa rozpoczęła analizowanie złożonych ofert pod kątem ich zgodności z wymogami formalnymi i technicznymi. Jedynym kryterium wyboru ofert jest cena.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym projektów budowlanych, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień i pozwoleń, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót i kosztorysów, zbiorczego zestawienia kosztów, a ponadto pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.
W ramach robót budowlanych wykonane zostaną:
Linia kolejowa nr 213 jest linią o znaczeniu państwowym. Długość linii wynosi około 63 km, przebiega przez powiaty: wejherowski i pucki oraz miejscowości: Reda, Mrzezino, Puck, Władysławowo, Kuźnica, Jastarnia, Hel. Aktualnie maksymalne prędkości dla pociągów pasażerskich, jak i dla pociągów obsługiwanych autobusami szynowymi są jednakowe i wynoszą od 60 ÷ 80 km/h.
Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości do 100 km/h, (a na odcinku Puck – Władysławowo do 90km/h), a także skrócenie czasu jazdy pociągów o ok. 15 - 25 minut w zależności od taboru oraz poprawa stanu technicznego infrastruktury, jak również zwiększenie bezpieczeństwa i komfortu podróżowania. Rewitalizacja linii przyczyni się również do poprawy spójności i efektywności regionalnego systemu transportowego oraz zapewni dostępność do obszarów atrakcyjnych turystycznie i przyrodniczo.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 08.04.2011)