baner
baner
baner
Kuźnia Ostrów Wielkopolski Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Intercity grało z WOŚP

Dzięki PKP Intercity fundusz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wzrósł o trzydzieści osiem tysięcy dwieście złotych. Do wtorku, 12 stycznia, w serwisie aukcyjnym Allegro można było licytować prawo nadania nazw pociągów TLK. Była to bezprecedensowa okazja, gdyż są to pierwsze dwa pociągi tej kategorii, które teraz posiadają nazwę. Pieniądze z aukcji zostały przekazane Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy, która w tym roku prowadzi zbiórkę na rozwój programu onkologii dziecięcej.

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagrała po raz 18. Mimo, że zima przypuściła 10 stycznia ostry atak, Polacy udowodnili, że mają gorące serca i nie straszne im ni śniegi, ni mrozy. Puszki stu dwudziestu tysięcy wolontariuszy, którzy już od rana kwestowali w całej Polsce i na całym świecie, szybko się zapełniały. Zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na sprzęt do leczenia dzieci z chorobami nowotworowymi.

Do akcji włączyło się wielu ludzi dobrej woli. PKP Intercity tym razem przekazało orkiestrze na licytację nazwy dwóch pociągów Tanich Linii Kolejowych, kursujących na trasie Warszawa – Kraków – Warszawa oraz Kraków – Wrocław – Kraków. Zwycięzcami obydwu licytacji zostali Renata Polikowska i Maciej Olejnik, założyciele portalu e-famili.pl. Nowe nazwy pociągów to TLK familio i TLK alleceny, zostaną one umieszczone na tablicach kierunkowych wagonów, w rozkładzie internetowym przewoźnika na stronach www.intercity.pl i www.tlk.pl, oraz będą wygłaszane w zapowiedziach megafonowych. Inauguracyjny przejazd pociągów nastąpi 1 marca. Pociągi TLK familio i TLK alleceny będą z nowymi nazwami kursowały do końca tegorocznego rozkładu jazdy, czyli do 12 grudnia 2010. PKP Intercity dziękuje wszystkim, którzy wsparli tegoroczny finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy a także wszystkim którzy wzięli udział w licytacji TLK.

Podczas licytacji padało dużo pytań o komercyjną sprzedaż nazw pociągów. Firmy były bardzo zainteresowane umieszczeniem nazwy swojej firmy, produktu lub marki jako nowej nazwy pociągu TLK. Reklama mobilna cieszy się coraz większą popularnością. PKP Intercity wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, prosi osoby zainteresowane o kontakt pod adresem marketing@intercity.pl.


Autor: (źródło: PKP Intercity, 18.01.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.