baner
baner
baner
Tubes International Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

interREGIO – taniej i szybciej

– Ofertę interREGIO kierujemy do pasażerów przemierzających dłuższe trasy, którzy wybierając środek transportu kierują się ceną – tłumaczy Tomasz Moraczewski, dyrektor handlowy PKP Przewozy Regionalne. – Zarówno ceny biletów na te pociągi, jak i czas ich przejazdu są bardzo konkurencyjne wobec pociągów wyższych kategorii, a jednocześnie połączenia te stanowią uzupełnienie oferty przewozowej dla mniej zamożnych pasażerów.

I tak z Wrocławia do Krakowa pociągi IR dojadą w 4 godziny i 20 minut, tj. o 20 minut krócej od najszybszych pociągów pospiesznych i tylko kilka minut dłużej od pociągu EuroCity. Cena biletu normalnego w pociągu interREGIO na tej trasie to tylko 34,50 zł. Na trasie dłuższej – z Wrocławia do Rzeszowa konkurencyjność interREGIO jest jeszcze bardziej widoczna. Nasz pociąg z ceną 42 zł dotrze w 6,5 godziny, czyli o ok. 40 minut szybciej od pociągów pospiesznych. Podobnie jest w relacji Kraków – Przemyśl (cena 34,50 zł), dla której rozkład IR przewiduje ok. 3 godzin i 40 minut, czyli czas osiągany przez ekspresy.

Równie atrakcyjnie wypadają pociągi interREGIO wyjeżdżające z Warszawy. Połączenie do Poznania za 38,50 zł w czasie ok. 3 godzin i 20 minut to rezultat rzadko osiągany przez konkurencyjne Tanie Linie Kolejowe. A kursujący już od marca pociąg do Białegostoku, który dociera do celu dokładnie w 2,5 godziny, już zyskał wiernych pasażerów chwalących sobie przystępną cenę (bilet normalny za 28 zł).

Połączenia interREGIO będą uruchamiane w weekendy. Wyjątkowo pociągi te pojadą już w czwartek 30 kwietnia z myślą o podróżnych ruszających na majowy wypoczynek. Będą z nich mogli korzystać podróżni z wykupionym Biletem Turystycznym, REGIO Karnetem, biletami abonamentowymi na pociągi pospieszne PKP PR (Bilet na 5-kę i Szczęśliwa 13-ka) lub biletami sieciowymi imiennymi PKP Przewozy Regionalne.


Autor: (Rzecznik Prasowy PKP Przewozy Regionalne)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.