baner
baner
baner
AKSON MEDIA Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Jawor: Dotacja na rozwój turystyki kulturowej

22 czerwca br., uchwałą Zarządu Województwa Dolnośląskiego, przygotowany i złożony w partnerstwie przez Jawor, Złotoryję (lidera), Legnicę, Świerzawę oraz powiaty: jaworski i złotoryjski wniosek o dotację dla działań wspierających infrastrukturę turystyczną i kulturową w Subregionie Gór i Pogórza Kaczawskiego, został zakwalifikowany do dofinansowania.

Decyzją Komitetu Monitorującego, wniosek o dofinansowanie dla Działania 6.5 „Działania wspierające infrastrukturę turystyczną i kulturową - promocja i informacja regionu w tym organizacja imprez o znaczeniu regionalnym" RPO WD na lata 2007-2013 uzyskał odpowiednio dużą liczbę punktów przyznawanych przez Zarząd WD, na podstawie dokonanych wcześniej ocen pod względem formalnym, merytorycznym oraz strategicznym, i został rekomendowanych do unijnego wsparcia.

W sumie, do dofinansowania zakwalifikowanych zostało 21 dolnośląskich projektów na łączną kwotę 25 054 272,31 zł. Wśród nich znalazł się również wniosek o dotację wartego 1 436 559,60 zł projektu pn. „Kampania promocyjna na rzecz rozwoju turystyki i kultury w Subregionie Gór i Pogórza Kaczawskiego", przygotowanego i złożonego wspólnie przez nasze miasto oraz pozostałych pięciu współpartnerów. Teraz, dzięki pozyskanym środkom unijnym dla tej inicjatywy, w wysokości 1 005 591,72 zł, partnerzy wspólnie podejmą się realizacji wielu działań promujących Subregion Gór i Pogórza Kaczawskiego na terenie Dolnego Śląska, a także w kraju i za granicy, poprzez:

  • opracowanie i druk materiałów promocyjno-informacyjnych - map i przewodników po regionie;
  • organizacje imprez o znaczeniu ponadregionalnym, w tym Międzynarodowych Targów Chleba w latach 2010 i 2011 oraz złotoryjskich tzw. „Puczek Złota";
  • reklamy prasowe i telewizyjne;
  • reklamy na nośnikach stałych i ruchomych, tj. na wrocławskim tramwaju przez okres 1,5 roku;
  • uczestnictwo w targach krajowych (MTT Wrocław, Tour Salon w Poznaniu, Tourtec Jelenia Góra) i zagranicznych (ITB Berlin, MTT Holiday Word w Pradze);
  • wydanie gadżetów nawiązujące kształtem i kolorem do łatwo rozpoznawalnego produktu regionalnego.

Jednym z pierwszych działań w naszym mieście, które częściowo zrealizowane zostanie z wykorzystaniem unijnych pieniędzy, to Międzynarodowe Targi Chleba, które rozpoczną się już 27 sierpnia na OW „Jawornik". Z pozyskanych środków dofinansowana zostanie m.in. scena wraz z nagłośnieniem podczas trzydniowej imprezy, a także występ gwiazdy wieczoru. Nie zdradzają szczegółów, dodamy tylko, że będzie to jedna z uznanych gwiazd muzyki polskiej.


Autor: (źródło: materiały nadsyłane przez jednostki samorządu terytorialnego, PAP, 08.07.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.