baner
baner
baner
TIMEX S.A. Hegenscheidt-MFD

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Jedną lokomotywą przez dwie granice

Pociąg przewożący węgiel jechał trasą z KWK ,,Marcel” przez Chałupki (granica polsko-czeska), Detmarowice, Czeski Cieszyn, Jabłonków (Jablunkov), Przełęcz Jabłonkowską, Mosty u Jablunkova (granica czesko-słowacka) do Ćadcy (Słowacja) i dalej (już lokomotywą ZSSK CARGO) do elektrociepłowni w Horni Srni.

Transport realizowany był dla OKD Doprava. Polska lokomotywa w drodze powrotnej zabrała próżny skład cystern do przewozu pyłów do Elektrociepłowni ,,Detmarowice” w Czechach. Przejazd pociągu prowadzonego jedną lokomotywą, przez jednego maszynistę, przez dwie granice państwowe jest czymś naprawdę wyjątkowym w tej części Europy. Sposób prowadzenia pociągu taką metodą umożliwia optymalizację realizowanych przewozów międzynarodowych. Poza tym jest również kolejnym przykładem dobrze układającej się współpracy biznesowej PKP CARGO z OKD Doprava i ZSSK CARGO.


Autor: (źródło: Ryszard Jacek Wnukowski Rzecznik Prasowy PKP CARGO S.A., pkp.pl, 21.04.2009)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.