baner
baner
baner
Dellner Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Jest już inżynier kontraktu na LCS Ciechanów

PKP Polskie Linie Kolejowe zawarły umowę z konsorcjum firm: Biuro Realizacji Inwestycji KOLTECH INWESTOR Sp. z o.o. i  TOR-MEL Sp. z o.o na wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego na zadaniu LCS Ciechanów.

Do zadań konsorcjum będzie należeć m.in.:

  • kontrola realizacji robót budowlanych,
  • reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
  • sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych,
  • potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych
  • zgłaszanie wad i potwierdzanie ich usunięcia w toku realizacji robót budowlanych,
  • udział w próbach lub badaniach przeprowadzanych przez wykonawcę
  • przygotowanie organizacyjne i udział w czynnościach odbioru robót budowlanych
    i przekazanie gotowych obiektów do użytkowania,
  • wykonywanie innych czynności przewidzianych obowiązującymi przepisami.
     

W celu realizacji umowy firmy sprawujące funkcję inżyniera kontraktu zobowiązane są zapewnić dostępność personelu gwarantującego sprawny nadzór nad umowami zawartymi w ramach projektu. W skład niezbędnej kardy wchodzą m.in.: inżynier projektu, inżynierowie rezydenci, inżynier zaopatrzenia i jakości materiałów, specjalista ds. obmiarowo – rozliczeniowych, koordynator dostępu do torów, jak również kadra inspektorów w specjalnościach: kolejowej, konstrukcyjno – budowlanej, mostowej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych, geodezji i geotechniki w specjalizacji wytrzymałość  gruntów. Wartość umowy zawartej na okres budowy i gwarancji wynosi 8 409 tys. zł brutto.

(fot. - PKP PLK S.A.)


Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 30.04.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.