baner
baner
baner
Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Konkurs Mam Talent 2015

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Jest już inżynier kontraktu na LCS Ciechanów

PKP Polskie Linie Kolejowe zawarły umowę z konsorcjum firm: Biuro Realizacji Inwestycji KOLTECH INWESTOR Sp. z o.o. i  TOR-MEL Sp. z o.o na wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego na zadaniu LCS Ciechanów.

Do zadań konsorcjum będzie należeć m.in.:

  • kontrola realizacji robót budowlanych,
  • reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
  • sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych,
  • potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych
  • zgłaszanie wad i potwierdzanie ich usunięcia w toku realizacji robót budowlanych,
  • udział w próbach lub badaniach przeprowadzanych przez wykonawcę
  • przygotowanie organizacyjne i udział w czynnościach odbioru robót budowlanych
    i przekazanie gotowych obiektów do użytkowania,
  • wykonywanie innych czynności przewidzianych obowiązującymi przepisami.
     

W celu realizacji umowy firmy sprawujące funkcję inżyniera kontraktu zobowiązane są zapewnić dostępność personelu gwarantującego sprawny nadzór nad umowami zawartymi w ramach projektu. W skład niezbędnej kardy wchodzą m.in.: inżynier projektu, inżynierowie rezydenci, inżynier zaopatrzenia i jakości materiałów, specjalista ds. obmiarowo – rozliczeniowych, koordynator dostępu do torów, jak również kadra inspektorów w specjalnościach: kolejowej, konstrukcyjno – budowlanej, mostowej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych, geodezji i geotechniki w specjalizacji wytrzymałość  gruntów. Wartość umowy zawartej na okres budowy i gwarancji wynosi 8 409 tys. zł brutto.

(fot. - PKP PLK S.A.)


Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 30.04.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.