baner
baner
baner
Wagony Świdnica S.A.

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Karta Intercity w pociągu InterREGIO

W przypadku zakwestionowania ważności karty INTERCITY w pociągu InterREGIO, spółka PKP Intercity prosi o:

  • nie dokonywanie zakupu nowego biletu u konduktora w pociągu;
  • zwrócenie uwagi, aby na wystawionym wezwaniu do zapłaty osoba upoważniona do kontroli dokumentów przejazdu w pociągach spółki „PKP Przewozy Regionalne” zamieściła adnotację o okazaniu przez podróżnego ważnej karty INTERCITY z podaniem danych z karty (numeru karty, terminu ważności i rodzaju karty);
  • zażądanie umożliwienia dokonania ww. adnotacji własnoręcznie jeżeli osoba kontrolująca odmówi jej zamieszczenia;
  • NIEZWŁOCZNE przesłanie wezwania do zapłaty do spółki „PKP Intercity”:
  • poprzez Internet - zeskanowanego wezwania e-mailem na adresy: p.berne@intercity.pl; bws3@intercity.pl
  •  

lub

  • pocztą - oryginału na adres: Biuro Sprzedaży „PKP Intercity” S.A.; ul. Grójecka 17; 02-021 Warszawa.
  •  

Przewoźnik za ewentualne utrudnienia przeprasza.


Autor: (źródło; PKP Intercity, 10.09.2009)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.