baner
baner
baner
Gliwicka Fabryka Wagonów – Holding S.A.

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Karta Intercity w pociągu InterREGIO

W przypadku zakwestionowania ważności karty INTERCITY w pociągu InterREGIO, spółka PKP Intercity prosi o:

  • nie dokonywanie zakupu nowego biletu u konduktora w pociągu;
  • zwrócenie uwagi, aby na wystawionym wezwaniu do zapłaty osoba upoważniona do kontroli dokumentów przejazdu w pociągach spółki „PKP Przewozy Regionalne” zamieściła adnotację o okazaniu przez podróżnego ważnej karty INTERCITY z podaniem danych z karty (numeru karty, terminu ważności i rodzaju karty);
  • zażądanie umożliwienia dokonania ww. adnotacji własnoręcznie jeżeli osoba kontrolująca odmówi jej zamieszczenia;
  • NIEZWŁOCZNE przesłanie wezwania do zapłaty do spółki „PKP Intercity”:
  • poprzez Internet - zeskanowanego wezwania e-mailem na adresy: p.berne@intercity.pl; bws3@intercity.pl
  •  

lub

  • pocztą - oryginału na adres: Biuro Sprzedaży „PKP Intercity” S.A.; ul. Grójecka 17; 02-021 Warszawa.
  •  

Przewoźnik za ewentualne utrudnienia przeprasza.


Autor: (źródło; PKP Intercity, 10.09.2009)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.