baner
baner
baner
Elmontaż Sp. z.o.o.

Fotogaleria

galeria
Konkurs Mam Talent 2015

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Kolej otrzymuje osiem skarg dziennie

W ciągu dnia, od momentu wprowadzenia nowego rozkładu jazdy, do Przewozów Regionalnych wpływa średnio 8 skarg dziennie. PKP Intercity dopiero podlicza pretensje podróżnych. Ci ostatni jako największy problem podają źle ułożony rozkład jazdy oraz na spóźnione pociągi.

Samego rozkładu jazdy dotyczyło 80 reklamacji, spóźnionych pociągów następne 60. Podróżni mieli narzekali m.in., że pociąg był w rozkładzie, a z nowego zniknął, albo, że poprzednio odjeżdżał pół godziny wcześniej i teraz nie można zdążyć do szkoły lub pracy.

Na rozpatrzenie skarg koleje mają 30 dni, toteż żadna z tych skarg nie została jeszcze rozpatrzona. Już jednak wiadomo, że na skargi w sprawie zmian rozkładu kolejarze odpowiadać będą podobnie: proszę czekać na korektę, pierwszą zaplanowano na początek marca.

Dane, które posiada PKP Intercity są na razie szczątkowe. Spółka informuje, iż w pierwszym tygodniu po zmianach zaledwie 10 osób poskarżyło się na brak informacji. Na dworcach jednak każdy mógł zauważyć, że ten sam problem mają setki pasażerów.

Przewoźnik pozostałe reklamacje firma wciąż podlicza. Co ważne, na ich składanie pasażerowie mają cały rok.


Autor: (źródło: Paweł Świąder, RMF FM, 30.12.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.