baner
baner
baner
RFWW RAWAG Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Koleje Mazowieckie uczestnikiem akcji - Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży

„Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o. o aktywnie włączyły się w akcję społeczną „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży” rozpoczętą na łamach czerwcowego wydania miesięcznika „M jak mama”. Przewoźnik po raz kolejny angażuje się w projekt, który ma na celu wsparcie przyszłych mam. 

W ramach akcji w pociągach pojawią się m.in. plakaty zwracające uwagę na fakt, że kobiety w ciąży potrzebują życzliwości otoczenia. Patronat honorowy nad akcją  objęło Ministerstwo Infrastruktury.

Akcja „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży” w sklepach i środkach komunikacji miejskiej będzie promowana do końca lipca. Obok Kolei Mazowieckich w inicjatywę zaangażowały się: sieć aptek Dbam o Zdrowie, sklepy Carrefour, Polskie Koleje Państwowe i Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie.

- Dla Spółki Koleje Mazowieckie najważniejsi są pasażerowie, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby podróż naszymi pociągami była jak najbardziej wygodna. Szczególną uwagę zwracamy na kobiety w ciąży, a także na osoby podróżujące z małymi dziećmi. Stąd też oprócz piktogramów, w niektórych pociągach, zostały zainstalowane przewijaki dla niemowląt.

Przypomnijmy, że w poprzednim roku Koleje Mazowieckie wzięły udział w podobnym projekcie - Odmienny stan – odmienne traktowanie. W ramach tej akcji Spółka, jako jedyny przewoźnik, oznaczyła wybrane miejsca siedzące w pociągach specjalnym piktogramem przedstawiającym sylwetkę kobiety w ciąży.

- Kiedy podjęliśmy na naszych łamach temat traktowania kobiet w ciąży w przestrzeni publicznej, do redakcji napłynęło mnóstwo listów. Wyłania się z nich obraz społeczeństwa, które nie szanuje przyszłych matek. Dlatego rozpoczynamy akcję, która ma to zmienić – wyjaśnia Iza Radecka, redaktor naczelna „M jak mama”.

Do akcji może włączyć się każdy – w  dziale marketingu MURATORA dostępne są plakaty, które można umieszczać w widocznym miejscu.

Projekt „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży” jest promowany w czasopismach i serwisach internetowych MURATORA, tj. „Super Express”, Zdrowie”, „Moje Mieszkanie”, „Zbuduj dom”,

www.pradnikzdrowie.pl, www.dlarodzinki.pl, www.se.pl.

Dodatkowych informacji udziela Donata Nowakowska – Rzecznik Prasowy „Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o.

  • Email: d.nowakowska@mazowieckie.com.pl
  • tel.  22 473 75 51, 0 661 929 207
     

Autor: (źródło: Koleje Mazowieckie, 13.05.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.