baner
baner
baner
Wytwórnia Podkładów Strunobetonowych „STRUNBET” Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Koleje Mazowieckie uczestnikiem akcji - Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży

„Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o. o aktywnie włączyły się w akcję społeczną „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży” rozpoczętą na łamach czerwcowego wydania miesięcznika „M jak mama”. Przewoźnik po raz kolejny angażuje się w projekt, który ma na celu wsparcie przyszłych mam. 

W ramach akcji w pociągach pojawią się m.in. plakaty zwracające uwagę na fakt, że kobiety w ciąży potrzebują życzliwości otoczenia. Patronat honorowy nad akcją  objęło Ministerstwo Infrastruktury.

Akcja „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży” w sklepach i środkach komunikacji miejskiej będzie promowana do końca lipca. Obok Kolei Mazowieckich w inicjatywę zaangażowały się: sieć aptek Dbam o Zdrowie, sklepy Carrefour, Polskie Koleje Państwowe i Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie.

- Dla Spółki Koleje Mazowieckie najważniejsi są pasażerowie, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby podróż naszymi pociągami była jak najbardziej wygodna. Szczególną uwagę zwracamy na kobiety w ciąży, a także na osoby podróżujące z małymi dziećmi. Stąd też oprócz piktogramów, w niektórych pociągach, zostały zainstalowane przewijaki dla niemowląt.

Przypomnijmy, że w poprzednim roku Koleje Mazowieckie wzięły udział w podobnym projekcie - Odmienny stan – odmienne traktowanie. W ramach tej akcji Spółka, jako jedyny przewoźnik, oznaczyła wybrane miejsca siedzące w pociągach specjalnym piktogramem przedstawiającym sylwetkę kobiety w ciąży.

- Kiedy podjęliśmy na naszych łamach temat traktowania kobiet w ciąży w przestrzeni publicznej, do redakcji napłynęło mnóstwo listów. Wyłania się z nich obraz społeczeństwa, które nie szanuje przyszłych matek. Dlatego rozpoczynamy akcję, która ma to zmienić – wyjaśnia Iza Radecka, redaktor naczelna „M jak mama”.

Do akcji może włączyć się każdy – w  dziale marketingu MURATORA dostępne są plakaty, które można umieszczać w widocznym miejscu.

Projekt „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży” jest promowany w czasopismach i serwisach internetowych MURATORA, tj. „Super Express”, Zdrowie”, „Moje Mieszkanie”, „Zbuduj dom”,

www.pradnikzdrowie.pl, www.dlarodzinki.pl, www.se.pl.

Dodatkowych informacji udziela Donata Nowakowska – Rzecznik Prasowy „Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o.

  • Email: d.nowakowska@mazowieckie.com.pl
  • tel.  22 473 75 51, 0 661 929 207
     

Autor: (źródło: Koleje Mazowieckie, 13.05.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.