baner
baner
baner
Kuźnia Ostrów Wielkopolski Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Koleje Mazowieckie z certyfikatem potwierdzającym wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością ISO 90

Koleje Mazowieckie otrzymały wystawiony przez IMQ S.A., Przedstawicielstwo w Polsce CERTYFIKAT NR. 9176.KOLE potwierdzający, że wdrożony System Zarządzania Jakością przez Spółkę jest zgodny z normą ISO 9001: 2008 w zakresie planowania i realizacji kolejowych, regionalnych przewozów pasażerskich.

Certyfikat został przyznany dla następujących jednostek operacyjnych:

  • Centrala Spółki - ul. Lubelska 1, 03-802 Warszawa
  • Sekcja Przewozów Pasażerskich - ul. B. Prażmowskiego 6, 26-600 Radom
  • Sekcja Napraw i Eksploatacji Taboru - ul. Osiedle Kolejowe 5, 96-500 Sochaczew

Otrzymanie certyfikatu poprzedził audit certyfikujący, którego celem była ocena funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością na zgodność z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2009 oraz obowiązującej dokumentacji systemowej w Spółce. Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością został przyznany przez włoską jednostkę certyfikującą IMQ S.A., Przedstawicielstwo w Polsce, zajmującą się certyfikacją systemów zarządzania oraz badaniami produktów pod względem ich bezpieczeństwa i jakości. IMQ jest członkiem IQNet (Międzynarodowa Sieć Jednostek Certyfikujących) międzynarodowej organizacji działającej w obszarze badań i certyfikacji. Na terenie Polski staje się liderem wśród jednostek certyfikujących systemy zarządzania sektora publicznego. 

Kierownictwo Kolei Mazowieckich wprowadzając System Zarządzania Jakością zgodnie z Polską Normą PN-EN ISO 9001:2009 przyjęło zasadę, że: ZADOWOLENIE PASAŻERÓW Z DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI JEST GŁÓWNYM WYZNACZNIKIEM OCENY PRACY NASZEJ FIRMY.

Aby sprostać tym zadaniom w Polityce Jakości określono następujące cele:

  • Doskonalenie jakości obsługi pasażerów korzystających z naszych usług.
  • Stałe podwyższanie kultury obsługi pasażerów.
  • Zapewnienie poczucia bezpieczeństwa w pociągach.
  • Zwiększanie zaufania pasażerów do działalności naszej firmy.
  • Ciągłe podnoszenie kwalifikacji przez pracowników Spółki.
  • Modernizacja taboru w celu podniesienia komfortu podróży pasażera.
  • Zapewnienie bieżącego funkcjonowania i rozwoju Spółki w oparciu o normę Systemu Zarządzania Jakością.

Dla Spółki realizacja Systemu Zarządzania Jakością wg międzynarodowego standardu ISO oznacza budowanie zaufania pasażera, w oparciu o realne wyniki i osiągnięcia, które przekładają się na poczucie komfortu i bezpieczeństwo każdego podróżnego.


Autor: (źródło: Koleje Mazowieckie, 28.12.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.