baner
baner
baner
B+F Beton- und Fertigteilgesellschaft mbH Lauchhammer Biuro Opole

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Kolejne przetargi na LCS Ciechanów

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na budowę sześciu skrzyżowań dwupoziomowych na linii E-65 w obszarze LCS Ciechanów.

Lokalne Centrum Sterowania w Ciechanowie obejmować będzie odcinek linii kolejowej o długości ponad 61 km.  W ramach siedmiu przetargów na wykonanie nowych obiektów powstanie aż 31 wiaduktów wraz z niezbędną infrastrukturą drogową, 2 przejścia podziemne i 3 drogi równoległe. Ogłoszony w dniu 19 kwietnia 2010 r. przetarg ma wyłonić wykonawcę pięciu wiaduktów kolejowych i jednego wiaduktu drogowego w następujących lokalizacjach:

  • wiadukt kolejowy na skrzyżowaniu linii kolejowej z drogą powiatową Gąsocin – Łady – Krajęczyn – Ojrzeń w miejscowości Gąsocin (w rejonie przystanku osobowego Gąsocin),
  • wiadukt kolejowy na skrzyżowaniu linii kolejowej z drogą gminną (w rejonie przystanku osobowego Gąsocin),
  • wiadukt drogowy w ciągu drogi powiatowej Ciechanów – Gąsocin,
  • wiadukt kolejowy na skrzyżowaniu linii kolejowej z drogą gminną łączącą miejscowości Komory Dąbrowne i Komory Błotne,
  • wiadukt kolejowy na skrzyżowaniu linii kolejowej z drogą gminną łączącą miejscowości Sońsk i Komory Błotne,
  • wiadukt kolejowy na skrzyżowaniu linii kolejowej z drogą powiatową  Gołotczyzna – Zawady – Nowe Miasto w miejscowości Gołotczyzna.
  •  

Jednocześnie w ramach tego zadania będzie wybudowanych ponad 4 km dróg dojazdowych oraz prawie 5 km chodników. 

Na linii łączącej stolicę z trójmiastem PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z istniejących 99 przejazdów kolejowych pozostawią zaledwie 16, w większości zastępując je skrzyżowaniami dwupoziomowymi. Dzięki temu prędkość pociągów osobowych wyniesie 160 km/h, a czas przejazdu z Warszawy do Gdyni ulegnie znacznemu skróceniu. Wykonawca tego zadania będzie zobowiązany zrealizować je w okresie 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

„Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko”


Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 20.04.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.