baner
baner
baner
Fundacja Pro Kolej

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Kompetentne kadry lokomotywą rozwoju Przewozów Regionalnych

Aż 312 pracowników Przewozów Regionalnych skorzystało ze szkoleń współfinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Konduktorzy, kierownicy pociągów i kasjerzy zdobyli umiejętności komunikowania się w językach obcych, a pracownicy administracyjni – w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

W każdej firmie najcenniejszym dobrem, a zarazem najpewniejszym kapitałem, są zasoby ludzkie. Ludzie tworzący firmę kształtują jej wizerunek, są jej żywą wizytówką. Przewozy Regionalne są największym pasażerskim przewoźnikiem kolejowym w kraju. Nad bezpieczeństwem i profesjonalną obsługą 300 tysięcy pasażerów każdego dnia czuwa ponad 13 tysięcy pracowników.

W tym roku zakończył się współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego program „Doskonalenie wizerunki spółki Przewozy Regionalnego poprzez rozwój kompetencji kadr”. W programie uczestniczyło 312 pracowników, wśród których znakomitą większość stanowili pracownicy bezpośrednio kontaktujący się klientami – m.in. kasjerzy, konduktorzy, kierownicy pociągów. Osoby te skorzystały z kursów języków obcych – angielskiego i niemieckiego. Szkolenie adresowane było również to pracowników administracji i maszynistów.

Dodatkowo w ramach projektu stanowiącego część Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki przeprowadzane zostało szkolenie z zakresu zarządzania wiekiem. W szkoleniu wzięli udział przedstawiciele kadry kierowniczej. Podnosili oni swoje kompetencje w zakresie zarządzania zespołami pracowniczymi.

Jesteśmy przekonani, że rezultaty tego i innych programów doskonalenia kadr spotkają się z dużym uznaniem pasażerów Przewozów Regionalnych, a zdobyte przez pracowników nowe umiejętności pozwolą jeszcze lepiej realizować działania z zakresu obsługi klienta.


Autor: (źródło: Przewozy Regionalne, 29.12.2011)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.