baner
baner
baner
DACPOL Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Kompetentne kadry lokomotywą rozwoju Przewozów Regionalnych

Aż 312 pracowników Przewozów Regionalnych skorzystało ze szkoleń współfinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Konduktorzy, kierownicy pociągów i kasjerzy zdobyli umiejętności komunikowania się w językach obcych, a pracownicy administracyjni – w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

W każdej firmie najcenniejszym dobrem, a zarazem najpewniejszym kapitałem, są zasoby ludzkie. Ludzie tworzący firmę kształtują jej wizerunek, są jej żywą wizytówką. Przewozy Regionalne są największym pasażerskim przewoźnikiem kolejowym w kraju. Nad bezpieczeństwem i profesjonalną obsługą 300 tysięcy pasażerów każdego dnia czuwa ponad 13 tysięcy pracowników.

W tym roku zakończył się współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego program „Doskonalenie wizerunki spółki Przewozy Regionalnego poprzez rozwój kompetencji kadr”. W programie uczestniczyło 312 pracowników, wśród których znakomitą większość stanowili pracownicy bezpośrednio kontaktujący się klientami – m.in. kasjerzy, konduktorzy, kierownicy pociągów. Osoby te skorzystały z kursów języków obcych – angielskiego i niemieckiego. Szkolenie adresowane było również to pracowników administracji i maszynistów.

Dodatkowo w ramach projektu stanowiącego część Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki przeprowadzane zostało szkolenie z zakresu zarządzania wiekiem. W szkoleniu wzięli udział przedstawiciele kadry kierowniczej. Podnosili oni swoje kompetencje w zakresie zarządzania zespołami pracowniczymi.

Jesteśmy przekonani, że rezultaty tego i innych programów doskonalenia kadr spotkają się z dużym uznaniem pasażerów Przewozów Regionalnych, a zdobyte przez pracowników nowe umiejętności pozwolą jeszcze lepiej realizować działania z zakresu obsługi klienta.


Autor: (źródło: Przewozy Regionalne, 29.12.2011)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.