baner
baner
baner
CargoMaster Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Akademia Małego Kolejarza

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Konferencja „Tabor dla kolei regionalnych - Kupować nowy czy modernizować stary?”

Spotkanie poświęcono omówieniu doświadczeń przewoźników pasażerskich, producentów i samorządowców w zakresie potrzeb i planów taborowych, w tym szczególnie eksploatacji, napraw, modernizacji i zakupów taboru do obsługi regionalnych i międzywojewódzkich przewozów pasażerskich.

Na konferencji multimedialne prezentacje przedstawiły firmy:

  • Przewozy Regionalne Sp. z o.o. „Zamierzenia spółki Przewozy Regionalne w zakresie zakupów, napraw i modernizacji taboru kolejowego”
  • PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście  Sp. z o.o.Modernizacja Elektrycznych Zespołów Trakcyjnych PKP SKM w Trójmieście”
  • Szybka Kolej Miejska w Warszawie Sp. z o.o. „Wymagania dla taboru aglomeracyjnego – na przykładach umów na dostawy nowego taboru dla SKM w Warszawie”
  • Arriva Polska Sp. z o.o. „Kupować nowy czy modernizować stary?- punkt widzenia prywatnego przewoźnika”
  • MEDCOM Sp. z o.o. „Nowoczesne systemy napędu i sterowania elektrycznych zespołów trakcyjnych”
  • SCAI Polska Sp. z o.o. „Tabor dla Przewozów Regionalnych – włoskie doświadczenia i rozwiązania”
  • Kolejowe Zakłady Łączności Sp. z o.o. „Systemy obsługi podróżnych”
  • Axtone Sp. z o.o.Rozwiązania CRASH dla lokomotyw i taboru pasażerskiego
  • R&G PLUS Sp. z o.o. „Systemy informacji pasażerskiej, emisji reklam, liczenia pasażerów i wideomonitoringu w taborze kolejowym”
  • Zakład Elektroniki Przemysłowej ENIKA Sp. z o.o. „Asortyment urządzeń niezbędnych do modernizacji pojazdów trakcyjnych i wagonów pasażerskich oferowanych przez ENIKĘ”
  • Zakład Aparatury Elektrycznej WOLTAN Sp. z o.o. „Ultraszybkie wyłączniki próżniowe dla trakcji kolejowej”
  • NORD- LOCK POLAND Sp. z o.o. „System zabezpieczania połączeń śrubowych NORD-LOCK”
  • Lucchini Poland Sp. z o.o.  Prezentacja firmy Lucchini Poland”
  • Voith Turbo Sp. z o.o. „Układy napędowe firmy Voith do pojazdów dla kolei regionalnych”;
  •  

oraz

  • Centrum Naukowo-Techniczne Kolejnictwa „Techniczno-ekonomiczne kryteria doboru parametrów taboru dla przewozów regionalnych” oraz „Przykłady taboru nowego i modernizowanego stosowanego w europejskich przewozach regionalnych.”
  • Instytut Elektrotechniki „Modernizacja układu napędowego jednostek EN57 dla SKM Gdynia”
  • Transportowy Dozór Techniczny „Transportowy Dozór Techniczny dla Kolei regionalnych”
  •  

Sponsorzy i partnerzy merytorycznymi konferencji:

  • Przewozy Regionalne Sp. z o.o.
  • PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście  Sp. z o.o.
  • Medcom Sp. z o.o.
  • Newag S.A.
  • Voith Turbo S.A.
  • Axtone Sp. z o.o.
  • Szybka Kolej Miejska w Warszawie Sp. z o.o.
  • R&G Plus Sp. z o.o.
  • Nord-Lock Poland Sp. z o.o.
  • Lucchini Poland Sp. z o.o.
  • Faiveley Transport Polska Sp. z o.o.
  • Arriva Polska Sp. z o.o.
  • Kolejowe Zakłady Łączności Sp. z o.o.
  • Zakład Elektroniki Przemysłowej Enika Sp. z o.o.
  • ASTE Sp. z o.o.
  • Transportowy Dozór Techniczny
  • Stemmann-Polska Sp. z o.o.
  • Scai Polska Sp. z o.o.
  • Instytut Elektrotechniki
  • Zakład Aparatury Elektrycznej Woltan Sp. z o.o.
  •  

Autor: (źródło: red, 22.03.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.