baner
baner
baner
Captrain Polska Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Konkurs Mam Talent 2015

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Koniec z gdyńskim Biurem Obsługi SKM

Korzystający z Szybkiej Kolei Miejskiej Mieszkańcy Gdyni zachodzą w głowę co się stało z Biurem Obsługi Klienta na Dworcu Podmiejskim. Jak informuje SKM, działalność została zawieszona na czas nieokreślony.

- Szkoda, że zniknęło to miejsce. Kilka razy w tygodniu jeżdżę kolejkami i mogłam tam zawsze sprawdzić rozkład jazdy, który zmienia się w ostatnich miesiącach często. Teraz będę go musiała spisywać z tablic - mówi pani Aneta, podróżująca kolejkami do znajomych.

Swoją działalność Biuro Obsługi Klienta trójmiejskiej Szybkiej Kolei Miejskiej rozpoczęło 1 sierpnia. Ulokowano je na zewnątrz Dworca Podmiejskiego w Gdyni. Poza podstawowymi informacjami na temat kursów kolejek klienci BOK mogli pobrać bezpłatnie: aktualne rozkłady jazdy SKM, informacje o trójmiejskich imprezach kulturalnych, mapy Gdańska, Gdyni i Sopotu oraz repertuar trójmiejskich teatrów.

- Przeniesienie funkcji BOK zarówno w Gdańsku jak i Gdyni, związane jest ze zmianą naszej oferty dla podróżnych.  Punkty informacyjne,  zlokalizowane bezpośrednio w kasach ( kasy SKM w Gdańsku i Gdyni) mają poprawić relację z klientem - informuje Leopold Naskręt z SKM.

Przyczyną przeniesienia działalności biura był także planowany remont Dworca PKP w Gdyni, który wymusił zmiany także na Dworcu Podmiejskim, który należy do SKM. Naskręt zapewnia, że wszystko odbyło się zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków.

Swoją funkcjonalność pomieszczenia dworcowe mają odzyskać jeszcze przed remontem.

Jak mówi przedstawicielka biura Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, to wewnętrzna decyzja SKM podjęta z Miejskim Konserwatorem Zabytków. - Uzgadnialiśmy wytyczne dotyczące całego dworca, jednak nie miało to związku z poszczególnymi pomieszczeniami obiektu – stwierdza.

W zajmowanym dotychczas przez pracowników Biura Obsługi SKM pomieszczeniu otwarto teraz salę wykładową jednej z gdyńskich szkół nauki jazdy. - Dzierżawimy teren od SKM, naprawdę ciężko było go wynająć. Tylko tyle mogę panu powiedzieć - informuje jedna z pracowniczek szkoły.

- Tak, udostępniliśmy  je do czasu rozpoczęcia remontu, na kilka godzin w tygodniu, szkole nauki jazdy, na salę wykładową – dodaje Naskręt.

Na razie wiadomo, iż Biuro Obsługi SKM w Gdyni wznowi swoją pracę. Najprawdopodobniej podczas remontu jedno z pomieszczeń w holu zostanie zaadaptowane na punkt informacji dla klientów.


Autor: (źródło: Patryk Szczerba, mmtrojmiasto.pl, 13.08.2009)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.