baner
baner
baner
Cordstrap Polska Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Kontrakt na sygnalizację na trzech LCS-ach na E 30

Otwarto oferty na modernizację linii kolejowej E30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków Przetarg nr 4 Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno  Szczakowa, LCS Trzebinia, LCS Kraków Mydlniki (km 0,000 – 6,847 linii 134) oraz (km 15,810 – 67,636 linii 133).

W siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Katowicach w dniu 10 sierpnia 2010 r., odbyło się otwarcie ofert w ramach zadania „Modernizacja linii kolejowej E30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków Przetarg nr 4 Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno  Szczakowa, LCS Trzebinia, LCS Kraków Mydlniki (km 0,000 – 6,847 linii 134) oraz (km 15,810 – 67,636 linii 133). Wartość zamówienia została określona na kwotę brutto 241 699 080,00 zł. Oferty na realizację tego zadania złożyło  dwóch potencjalnych wykonawców:

Konsorcjum w składzie :

  • Thales Rail Signalling Solutions Sp. z o.o. - Poznań
  • Thales Rail Signalling Solutions GmbH      - Stuttgart, Niemcy

Oferta na kwotę brutto 95 912 740,00 PLN

Bombardier Transportation (ZWUS) Polska Sp. z o.o. - Katowice

Oferta na kwotę brutto 176 778 000,00 PLN

Celem modernizacji jest dostosowanie korytarza E 30 do warunków technicznych wynikających z umów AGC i AGTC dla korytarzy transportowych. Linie nr 133 oraz nr 134 przeznaczone są dla ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów:

Dokumentacji projektowej, w tym:

  • dokumentacji przedprojektowej – inwentaryzacja obiektów w zakresie niezbędnym do opracowania projektów;
  • projektów budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego;
  • uzyskanie pozwoleń na budowę oraz ewentualnie innych decyzji administracyjnych
  • związanych z projektami budowlanymi niezbędnymi do realizacji robót;
  • opracowanie projektów wykonawczych;
  • opracowanie dokumentacji powykonawczych technicznych i geodezyjnych.

Realizacji robót polegających na przebudowie infrastruktury kolejowej w zakresie:

urządzeń automatyki kolejowej:

  • roboty montażowe wewnętrzne, przebudowa istniejących i zabudowa docelowych
  • urządzeń zależnościowych srk;
  • usunięcie kolizji istniejących urządzeń srk;
  • roboty demontażowe istniejących wewnętrznych urządzeń srk
  • zabudowa urządzeń samoczynnej blokady liniowej
  • zabudowa samoczynnej sygnalizacji przejazdowej (ssp) wraz z urządzeniami TVU

sieci i urządzeń teletechnicznych:

  • instalacja central dyspozycyjnych oraz modułów wyniesionych do central, instalacja urządzeń teletransmisyjnych (SDH i HDSL), instalacja siłowni telekomunikacyjnych, instalacja tablic informacji podróżnych, instalacja automatycznego zapowiadania, budowa centrów monitoringu, instalacja urządzeń radiołączności;

Projekt będzie dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.


Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 13.08.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.