baner
baner
baner
TRACK TEC S.A.

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Kontrakt na sygnalizację na trzech LCS-ach na E 30

Otwarto oferty na modernizację linii kolejowej E30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków Przetarg nr 4 Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno  Szczakowa, LCS Trzebinia, LCS Kraków Mydlniki (km 0,000 – 6,847 linii 134) oraz (km 15,810 – 67,636 linii 133).

W siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Katowicach w dniu 10 sierpnia 2010 r., odbyło się otwarcie ofert w ramach zadania „Modernizacja linii kolejowej E30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków Przetarg nr 4 Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno  Szczakowa, LCS Trzebinia, LCS Kraków Mydlniki (km 0,000 – 6,847 linii 134) oraz (km 15,810 – 67,636 linii 133). Wartość zamówienia została określona na kwotę brutto 241 699 080,00 zł. Oferty na realizację tego zadania złożyło  dwóch potencjalnych wykonawców:

Konsorcjum w składzie :

  • Thales Rail Signalling Solutions Sp. z o.o. - Poznań
  • Thales Rail Signalling Solutions GmbH      - Stuttgart, Niemcy

Oferta na kwotę brutto 95 912 740,00 PLN

Bombardier Transportation (ZWUS) Polska Sp. z o.o. - Katowice

Oferta na kwotę brutto 176 778 000,00 PLN

Celem modernizacji jest dostosowanie korytarza E 30 do warunków technicznych wynikających z umów AGC i AGTC dla korytarzy transportowych. Linie nr 133 oraz nr 134 przeznaczone są dla ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów:

Dokumentacji projektowej, w tym:

  • dokumentacji przedprojektowej – inwentaryzacja obiektów w zakresie niezbędnym do opracowania projektów;
  • projektów budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego;
  • uzyskanie pozwoleń na budowę oraz ewentualnie innych decyzji administracyjnych
  • związanych z projektami budowlanymi niezbędnymi do realizacji robót;
  • opracowanie projektów wykonawczych;
  • opracowanie dokumentacji powykonawczych technicznych i geodezyjnych.

Realizacji robót polegających na przebudowie infrastruktury kolejowej w zakresie:

urządzeń automatyki kolejowej:

  • roboty montażowe wewnętrzne, przebudowa istniejących i zabudowa docelowych
  • urządzeń zależnościowych srk;
  • usunięcie kolizji istniejących urządzeń srk;
  • roboty demontażowe istniejących wewnętrznych urządzeń srk
  • zabudowa urządzeń samoczynnej blokady liniowej
  • zabudowa samoczynnej sygnalizacji przejazdowej (ssp) wraz z urządzeniami TVU

sieci i urządzeń teletechnicznych:

  • instalacja central dyspozycyjnych oraz modułów wyniesionych do central, instalacja urządzeń teletransmisyjnych (SDH i HDSL), instalacja siłowni telekomunikacyjnych, instalacja tablic informacji podróżnych, instalacja automatycznego zapowiadania, budowa centrów monitoringu, instalacja urządzeń radiołączności;

Projekt będzie dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.


Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 13.08.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.