baner
baner
baner
NEEL Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Krakowski przewoźnik z EuroCertyfikatem

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne SA w Krakowie podczas Wielkiej Gali w Zamku Królewskim w Warszawie otrzymało prestiżowe, europejskie wyróżnienie EuroCertyfikat. Jest ono przyznawane podmiotom gospodarczym szczególnie wyróżniającym się na tle konkurencji sprawną organizacją i zarządzaniem, doskonałą polityką rozwoju oraz spełnianiem wymagań norm ISO w obszarze zarządzania jakością świadczonych usług i ochrony środowiska.

Krakowski przewoźnik odebrał statuetkę EuroCertyfikatu w kategorii „Dobrych Praktyk Obsługi i Usług” przede wszystkim za wysoki poziom świadczonych usług przewozowych, nowoczesny tabor i spełnianie europejskich norm, m.in. w zakresie ekologii. MPK SA w Krakowie jest jedynym w Polsce miejskim przewoźnikiem, który w tym roku otrzymał EuroCertyfikat.

- Przyznanie tego wyróżnienia jest kolejnym potwierdzeniem, że MPK świadczy usługę na europejskim poziomie – podkreśla Julian Pilszczek, prezes MPK SA w Krakowie.

Zanim jednak statuetka EuroCertyfikatu trafiła do MPK, funkcjonowanie krakowskiego przewoźnika zostało dokładnie sprawdzone przez Polskie Stowarzyszenie Doradcze i Konsultingowe. Po wstępnej ocenie i nominacji do tego wyróżnienia, eksperci przeprowadzili dokładny audyt, który miał potwierdzić wysoki poziom świadczonych usług. Dopiero pomyślne przejście tego audytu gwarantowało, że MPK SA otrzyma EuroCertifikat.

Zdobycie tego wyróżnienia daje MPK SA prawo do wzięcia udziału w Europejskim Programie Promocji Jakości.

Przypomnijmy. Krakowska komunikacja została już doceniona przez zagranicznych ekspertów i uznana za jedną z 10 najlepszych na świecie (ranking magazynu Forbes). Bardzo pozytywnie MPK SA ocenili także pasażerowie. Badanie, które zleciła firma Deloitte a wykonał instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC w grudniu ubiegłego roku wykazało, że funkcjonowanie krakowskiej komunikacji miejskiej jest oceniane przez pasażerów bardzo wysoko. Jak wynika z raportu, spośród 7 największych polskich miast najbardziej zadowoleni z transportu publicznego są właśnie mieszkańcy Krakowa. W skali od 1 do 5, ocenili oni krakowskiego przewoźnika na 3,43.


Autor: (źródło: MPK Kraków, 22.11.2011)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.