baner
baner
baner
ELMARK Automatyka Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Konkurs Mam Talent 2015

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Łatwiej na infolinię ZTM-u

Pasażerowie korzystający z infolinii ZTM będą mogli - od lutego 2011 roku - łatwiej uzyskać połączenie z numerem 22 194 84. 20 grudnia podpisano umowę na świadczenie usługi portalu głosowego z firmą wyłonioną w trybie przetargu nieograniczonego.

Portal głosowy uruchomiono w październiku 2008 roku – jednocześnie korzystać może z niego 6 osób. W przyszłym roku liczba możliwości zostanie podwojona -  do 12. Usługę portalu głosowego dostarcza od początku i nadal będzie to robić firma Primespeech Łukasz Brocki.

Warto odnotować, że pytań kierowanych do infolinii jest ponad 20 tysięcy miesięcznie (styczeń 2010 – 29 896; czerwiec – 21 089; październik – 24 069). Większość dotyczy rozkładu jazdy (41-46 proc.) i „jak dojechać” (30-40 proc.) W Sekcji Infolinii zatrudnionych jest 12 osób. Infolinia działa przez całą dobę.


Autor: (źródło: Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, 20.12.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.