W listopadzie w siedzibie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego najlepszym pracownikom krakowskiego przewoźnika zostały wręczone odznaki „Liderów Jakości”. Te wyróżnienia zostały przyznane już po raz drugi. Otrzymały je osoby, które w 2010 roku najlepiej wywiązywały się ze swoich obowiązków jako prowadzący pojazdy czy inspektorzy ruchu. W tym roku odznaką „Lidera Jakości” zostali wyróżnieni:
Zdobycie tytułu „Lidera Jakości” wcale nie jest proste. Pracownicy musieli spełnić szereg kryteriów. Przede wszystkim lider to osoba, która nie spowodowała ani jednego wypadku i kolizji. Ważne było także to, że na pracę takiej osoby nie skarżą się pasażerowie. Ponadto przed przyznaniem wyróżnienia ocenia się także kulturę zachowania, kulturę komunikowania się, dyspozycyjność, dbałość o wygląd zewnętrzny i własny wizerunek każdego z pracowników.
Autor: (źródło: MPK Kraków, 25.11.2010)