baner
baner
baner
RFWW RAWAG Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Modernizacja przystanku Lublin Północny i stacji Świdnik

2 lutego 2011 r. podpisano umowę pomiędzy Trakcją Polska S.A. a PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Lublinie, przedmiotem której jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla projektu: „Modernizacja części infrastruktury technicznej linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia – Dorohusk w obrębie przystanku osobowego Lublin Północny oraz stacji Świdnik dla sprawnego skomunikowania aglomeracji”.

W imieniu Trakcji Polskiej S.A. umowę podpisali:


  • Tadeusz Kałdonek Wiceprezes Zarządu,
    Dariusz Mańkowski Wiceprezes Zarządu,

w imieniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji:

  • Jerzy Mietliński Zastępca Dyrektora Centrum Realizacji Inwestycji,
  • Sławomir Burczaniuk Dyrektor Oddziału w Lublinie.

Projekt zgodnie z Indykatywnym Wykazem Indywidualnych Projektów Kluczowych jest jednym z sześciu projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 – 2013 realizowanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Lublinie.

Realizowany projekt pozwoli na usprawnienie komunikacji w obrębie dworców kolejowych, stanowiących istotny element systemu komunikacyjnego przyszłego obszaru metropolitarnego.

Zakres prac obejmuje między innymi:

  • przebudowę peronów na przystanku osobowym Lublin Północny wraz z infrastrukturą techniczną i przystosowaniem dla obsługi osób niepełnosprawnych,
  • przebudowę krawędzi peronowej peronu Nr 2 przystanku osobowego Świdnik Miasto,
  • częściową przebudowę układu torowego stacji Świdnik,
  • budowę i przebudowę urządzeń sterowania ruchem kolejowym po modernizacji układu torowego,
  • przebudowę przejść podziemnych z dostosowaniem dla obsługi osób niepełnosprawnych,
  • modernizację głowicy rozjazdowej i układu torowego posterunku odgałęźnego Lublin Północny.

Całkowita wartość projektu wynosi ponad 22 mln zł, zaś wartość wynagrodzenia wykonawcy określona w umowie wynosi 15 529 057,50 PLN. Termin realizacji umowy przewidziano na czerwiec 2012 roku.



Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 08.02.2011)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.