baner
baner
baner
Frimatrail Frenoplast S.A.

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Motorola sprzedała 200 000 sztuk radiotelefonów cyfrowych MOTOTRBO™

Basingstoke, Wielka Brytania, 3 marca 2009 – Motorola, Inc. (NYSE: MOT) poinformowała, że od momentu premiery w marcu 2007 roku sprzedaż profesjonalnych urządzeń radiowych MOTOTRBO przekroczyła 200 000 sztuk. Wynik ten odzwierciedla rosnącą liczbę profesjonalnych klientów, którzy decydują się przejść z systemów analogowych na cyfrowe.

Niecałe dwa lata temu Motorola wprowadziła cyfrową platformę radiową MOTOTRBO, spełniającą standardy European Telecommunications Standards Institute (ETSI) oraz Digital Mobile Radio (DMR). Radiotelefony cyfrowe oferują większy zasięg, lepszą jakość głosu, większy poziom bezpieczeństwa oraz dłuższy czas pracy w porównaniu z innymi technologiami cyfrowymi oraz z alternatywnymi analogowymi. Zapewniają także funkcje transmisji danych, co jest jednym z głównych powodów popularyzacji tych rozwiązań. Przedsiębiorstwa transportowe, budowlane, zakłady wytwórcze, prywatne firmy ochroniarskie, kampusy uniwersyteckie, samorządy lokalne oraz służby publiczne doceniają wydajność operacyjną systemu MOTOTRBO oraz możliwość zapewnienia większej mobilności dzięki jego wykorzystaniu.

Produkty MOTOTRBO mogą działać w trybach analogowym i cyfrowym, co ułatwia migrację na technologię cyfrową. Ponadto radiotelefony MOTOTRBO pracują z tymi samymi odstępami kanałowymi, tj. 12,5, 20 i 25 kHz, co systemy analogowe, dopasowując się do istniejącego układu kanałów bez potrzeby wyznaczania nowych częstotliwości.

Rozwiązania MOTOTRBO są oferowane przez ponad 1800 partnerów dystrybucyjnych z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Ponadto Motorola posiada ponad 100 akredytowanych partnerów aplikacyjnych MOTOTRBO w regionie EMEA. Dostarczają oni rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie pełnego potencjału platformy MOTOTRBO:

  • Zautomatyzowane systemy lokalizacji pojazdów (AVL) wykorzystujące zintegrowane funkcje nawigacji satelitarnej (GPS). Odbiornik GPS jest wbudowany w radio.
  • Przesyłanie wiadomości tekstowych
  • Rozwiązania telemetryczne
  • Rozwiązania dla służb ratunkowych
  • Specyficzna sygnalizacja (na przykład opcjonalna płytka 5-tonowa, zapewniająca kompatybilność z istniejącymi systemami analogowymi)

 

Platforma MOTOTRBO została niedawno rozszerzona o usługę IP-Site Connect, która pozwala użytkownikom na transmisję głosu i danych na znacznie większą odległość oraz na łączenie lokalizacji z wykorzystaniem protokołu IP. „Większość klientów nie planuje świadomie zakupu cyfrowego systemu radiowego, po części dlatego, że przez długi czas rynek był opanowany przez rozwiązania analogowe, ale przede wszystkim dlatego, że interesuje ich głównie wydajność i korzyści. W takich okolicznościach udział, jaki nasza platforma cyfrowa zdobyła na rynku w ciągu niespełna dwóch lat, jest niewiarygodny”, powiedział Henrik Asbjorn, wiceprezes ds. rozwoju sieci dystrybucji w dziale Motorola Government & Public Safety, EMEA.

Standard ETSI DMR wykorzystuje technologię Time Division Multiple Access (TDMA), która zapewnia dwa kanały transmisji głosu lub danych w jednym kanale RF — zwiększając efektywność wykorzystania spektrum i podwajając przepustowość w przypadku użycia przemiennika. Pozwala to firmom obsłużyć więcej użytkowników bez zmiany wymagań licencyjnych i osiągnąć nawet 50-procentowe ograniczenie kosztów infrastrukturalnych w porównaniu z równoważnymi systemami analogowymi i innymi rozwiązaniami cyfrowymi. Motorola i inni czołowi producenci opracowują produkty zgodne z DMR, które oferują coraz szerszy wybór rozwiązań dla klientów biznesowych.

MOTOTRBO™ oferuje efektywniejsze pod względem kosztów rozwiązania, które mogą być dopasowane do indywidualnych wymagań dotyczących pokrycia i funkcjonalności. Platforma obejmuje radiotelefony przenośne i przewoźne, przemiennik oraz akcesoria. Obsługuje też ulepszoną komunikację głosową i zastosowania wymagające transmisji danych, takie jak przesyłanie wiadomości tekstowych oraz usługi lokalizacyjne oparte na nawigacji satelitarnej (GPS). Rozwiązanie MOTOTRBO jest zgodne ze standardem ETSI Digital Mobile Radio (DMR).

Opinie klientów
Ulepszona komunikacja głosowa „Klarowność głosu jest doskonała. Nie zdarzają się niezrozumiałe wiadomości, a dźwięk brzmi głośno i wyraźnie”. Karen Johnston, kierownik The Antonine Centre, Szkocja

Transmisja danych
„Wiadomości tekstowe, GPS, funkcje telemetryczne i interfejsy USB/IP okazują się kluczowymi funkcjami dla coraz szerszego grona klientów. Ludzie przywykli do cyfrowego świata i oczekują, że radiotelefon będzie obsługiwał transmisję danych”. George Grubr, główny dyrektor Connectel, partnera Motoroli prowadzącego działalność w Europie Wschodniej

Oszczędność kosztów
„Jesteśmy pewni, że przejście na MOTOTRBO pozwoli nam zaoszczędzić 12 000 funtów rocznie na dzierżawie sprzętu i niższych kosztach naprawy urządzeń”. Nick Wright, dyrektor ds. sprzętu i zaopatrzenia, National and Special Events, Cancer Research UK

Zgodność operacyjna
„Obsługa trybu analogowego i cyfrowego w systemie MOTOTRBO umożliwia stopniową migrację na technologię cyfrową, więc wydział ruchu drogowego może wykorzystać do maksimum istniejącą infrastrukturę oraz zapewnić wzajemną komunikację między użytkownikami urządzeń analogowych i cyfrowych”. Louis Terblanche, właściciel R&S Communications, Republika Południowej Afryki

Informacje o firmie Motorola
Motorola jest uznanym na świecie producentem innowacyjnych rozwiązań technologicznych z zakresu komunikacji. W skład portfolio firmy wchodzą: infrastruktura telekomunikacyjna, korporacyjne rozwiązania mobilne, rozwiązania dla służb bezpieczeństwa publicznego, cyfrowe urządzenia multimedialne, telefony komórkowe oraz akcesoria Bluetooth. Motorola jest zaangażowana w tworzenie nowej generacji rozwiązań komunikacyjnych służących zarówno pojedynczym użytkownikom, firmom, jak i rządom. W 2008 roku globalna sprzedaż Motoroli (NYSE: MOT) wyniosła 30,1 mld USD.
Więcej informacji na stronie www.motorola.com


Autor: (red)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.