baner
baner
baner
M&MR Trading Polska Sp. z o.o. / TransComfort

Fotogaleria

galeria
Akademia Małego Kolejarza

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

MPK SA w Krakowie nagrodzone „srebrnym listkiem CSR”

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne SA w Krakowie, jako jedyny miejski przewoźnik w Polsce, zostało wyróżnione „srebrnym listkiem CSR”. To prestiżowe wyróżnienie krakowski przewoźnik otrzymał za odpowiedzialne podejście do prowadzonej działalności biznesowej oraz spełnienie wysokich standardów CSR (Corporate Social Responsibility). Wśród laureatów tego wyróżnienia znalazło się jedynie 18 polskich firm.

„Srebrny listek CSR” ze względu na wysokie wymagania jest prestiżowym wyróżnieniem, które potwierdza osiągnięcia w realizacji zasad społecznej odpowiedzialności biznesu według standardu ISO 26000. Ta norma wskazuje obszary, w jakich firmy odpowiedzialne społecznie powinny podejmować działania. Dotyczą one m.in.: ładu korporacyjnego, praw człowieka, relacji z pracownikami, ochrony środowiska, dbałości o klienta, uczciwości biznesowej oraz zaangażowania społecznego.

To właśnie za realizowanie działań w tych obszarach krakowskiemu przewoźnikowi przyznano „srebrny listek CSR”.

Warto przypomnieć, że MPK SA jest także laureatem statuetki „Solidny pracodawca”. Organizatorzy tego programu docenili krakowskiego przewoźnika za to, że z wyróżnieniem wywiązuje się ze swoich zobowiązań względem pracowników.

Oprócz atrakcyjnych warunków pracy, MPK SA umożliwia swojej kadrze rozwój zawodowy. W spółce funkcjonuje coroczny system oceny dla wszystkich stanowisk, służący jako narzędzie do rozwijania umiejętności pracowników, wskazywania ważnych informacji na temat ich zadań, a także przygotowywania programów szkoleń i doskonalenia zawodowego.
Warto również podkreślić, że system zarządzania MPK SA po raz kolejny uzyskał certyfikat zgodności z wymaganiami norm ISO, czyli zarządzania ukierunkowanego na spełnianie wymagań klienta z jednoczesnym dążeniem do jak najmniejszego negatywnego oddziaływania na środowisko.


Autor: (źródło: MPK Kraków, 16.07.2012)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.