baner
baner
baner
Wytwórnia Podkładów Strunobetonowych „STRUNBET” Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Nowy Dyrektor Handlowy TINES

Jak informuje TINES, w spółce doszło do zmian personalnych. Pani Magdalena Jagodzińska pełniąca do tej pory funkcję z-cy Dyrektora Marketingu obejmie stanowisko Dyrektora Handlowego firmy.

Magdalena Jagodzińska swoją karierę w branży kolejowej rozpoczęła w 2000 roku w spółce PKP (Kolejowej Agencji Aktywizacji Zawodowej), począwszy od stanowiska radcy poprzez naczelnika Działu Promocji. Kolejne doświadczenia zdobywała w Polskich Liniach Kolejowych, zajmując posadę Głównego Specjalisty w biurze Organizacji i Promocji w zespole rzecznika prasowego, poprzez pełnienie funkcji Naczelnika Wydziału Public Relations.

W 2008 roku dołączyła do grupy TINES. Wieloletnie doświadczenie zagwarantowało jej sprawne poruszanie się w zagadnieniach marketingowych w krakowskiej spółce na stanowisku Dyrektora Promocji. Dziś Panią Magdalenę Jagodzińską czekają nowe wyzwania, związane z nominacją na stanowisko Dyrektora Handlowego spółki TINES.

Poniżej krótki wywiad przeprowadzony z nominowaną.

Jak przyjęła Pani propozycję zajęcia stanowiska Dyrektora Handlowego spółki TINES?

Było to dla mnie ogromnym zaskoczeniem, dotychczas moja praca była związana przede wszystkim z zagadnieniami promocyjnymi. Jestem przekonana, że stanowisko Dyrektora Handlowego to ciekawe wyzwania, możliwość rozwoju zawodowego, nowe perspektywy w karierze zawodowej, ale także duża odpowiedzialność i ciężka praca.

Nowe stanowisko wiąże się przełamaniem pewnych stereotypów w branży. Kluczowe pozycje zajmują mężczyźni, kobiety są w mniejszości. Jak wyobraża sobie Pani przełamanie tych stereotypów?

To prawda, kobietom nie jest wcale łatwo w tej branży. Wszyscy doskonale wiemy, że jest ona zdominowana przez mężczyzn. Każda z nas musi udowadniać swoją wiedzę i umiejętności na każdym kroku. Jednak myślę, że tym większa jest nasza satysfakcja. Zawsze warto próbować i nie poddawać się stereotypom. Im trudniejsze zadanie stawiamy przed sobą, tym pełniejsze osiągniemy zadowolenie i szacunek. Mam nadzieję, że uda mi się nie zawieźć zaufania, którym mnie obdarzono.

Jaka jest Pani wizja rozwoju spółki TINES w dobie obecnych inwestycji w modernizację infrastruktury szynowej?

Potencjał jest bardzo duży, bo takiego zakresu prac modernizacyjnych nie było od wielu lat, a nawet od dziesięcioleci. Na dzień dzisiejszy spółka TINES jest bardzo dobrze przygotowana do dużych zadań inwestycyjnych związanych z modernizacją transportu szynowego, przede wszystkim poprzez pełną, kompleksową ofertę, wszelkie dopuszczenia, certyfikaty. Pozwalają one na zastosowanie naszych rozwiązań w Polsce. Mamy bardzo dużo doświadczenia, które nabyliśmy podczas realizacji u wszystkich odbiorców transportu szynowego, w tramwajach, metrze, na kolei, także przemysłowej. Możliwości rozwoju są ogromne. Jesteśmy przekonani, że potrzeby Polaków co do nowoczesnego transportu szynowego zostaną zaspokojone w ciągu tych najbliższych lat.



Autor: (źródło: TINES, 20.04.2011)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.