baner
baner
baner
DOLNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO NAPRAW INFRASTRUKTURY KOMUNIKACYJNEJ DOLKOM Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Akademia Małego Kolejarza

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Oferty w przetargu na projekt nowej linii tramwajowej w Gdańsku

14 ofert zostało złożonych w przetargu nieograniczonym na opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania w ramach Gdańskiego Projektu Komunikacji Miejskiej- etap IIIB: Zadanie 1.1. Budowa linii tramwajowej w dzielnicy Piecki-Migowo od pętli Siedlce wzdłuż ul. Kartuskiej przez ul. Nowolipie, ul. Rakoczego z powiązaniem z przystankiem Pomorskiej Kolei Metropolitalnej oraz budowa odgałęzienia linii tramwajowej od ul. Rakoczego przez ul. Bulońską do ul. Myśliwskiej, w tym wykonanie studium wykonalności i przygotowania wniosku aplikacyjnego w związku z ubieganiem się Zamawiającego o dofinansowanie planowanej inwestycji ze środków pomocowych Unii Europejskiej. Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na ten cel, to 4 385 700,00 brutto.

Kryterium oceny ofert: najniższa cena ofertowa – 100%.

Termin wykonania: 54 tygodnie od daty zawarcia umowy.

Po otwarciu kopert komisja przetargowa przystąpiła do sprawdzania ofert. Po ogłoszeniu wyników oferenci będą mieli 10 dni na ewentualne odwołania, jeśli ich nie będzie można podpisać umowę z wykonawcą.

Zestawienie ofert:

1. Biuro Inżynieryjne Usług Projektowych Sp. z o.o., Kraków. Cena brutto 1 267 023,00

2. Europrojekt Gdańsk Sp. z o.o. , Gdańsk. Cena brutto 1 672 800,00

3. Konsorcjum firm: Sudop Polska Sp. z o.o., Warszawa, Sudop Praha a.s. Cena brutto 1 599 000,00

4. Systra S.A., Paryż. Cena brutto 4 489 500,00

5. Egis Poland Sp. z o.o., Warszawa. Cena brutto 3 173 400,00

6. Schuessler –Plan Inżynierzy Sp. z o.o., Warszawa, Schuessler-Plan Ingenieurgesellschaft mbH Dusseldorf. Cena brutto 2 862 825,00

7. Konsorcjum firm: Mott MacDonald Poland, Mott MacDonald Wlk. Brytania. Cena brutto 2 268 120,00

8. Progreg Sp. z o.o., Kraków Cena brutto 2 189 400,00

9. Biuro Projektowe Budownictwa Komunalnego S.A., Gdańsk Cena brutto 1 838 850,00

10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: BBF Sp. z o.o. , Poznań, Euro- Alians Sp. z o.o. Gdańsk. Cena brutto 3 321 000,00

11. Tebodin Poland S. z o.o., Warszawa. Cena brutto 2 908 335,00

12. Zeus S.A., Pruszcz Gdański. Cena brutto 4 305 000,00

13. Transprojekt Gdańsk Sp. z o.o. . Cena brutto 2 186 694,00

14. Konsorcjum firm: Scott Wilson Sp. z o.o. Warszawa, Scott Wilson Ltd., Wlk. Brytania. Cena brutto 5 756 400,00

Poniżej zakres prac projektowych:

Zakres inwestycji do wykonania na podstawie Dokumentacji projektowej wykonanej w ramach niniejszego zamówienia:

1) Budowa dwutorowej linii tramwajowej wraz z infrastrukturą - początek robót na ul. Kartuskiej od Hm 2.2, tj. przed przystankiem tramwajowym Siedlce od miejsca zakończenia przebudowy toru zrealizowanej w 2010r. wg Projektu przebudowy torowisk w ul. Nowe Ogrody i ul. Kartuskiej. Następnie przebudowę pętli „Siedlce”, budowę linii tramwajowej przez ul. Nowolipie, ul. Rakoczego do przystanku Pomorskiej Kolei Metropolitalnej przy ul. Rakoczego oraz budowę odgałęzienia linii tramwajowej od ul. Rakoczego przez ul. Bulońską do ul. Myśliwskiej. W rozwiązaniach technicznych należy zastosować rozwiązania techniczne tłumiące hałas i drgania. Zapewnić spełnienie wymogów w zakresie dopuszczalnego poziomu hałasu i drgań.

2) Niezbędna przebudowa istniejących ulic wzdłuż projektowanej linii tramwajowej wraz z infrastrukturą oraz ze skrzyżowaniami z ulicami przylegającymi do trasy linii tramwajowej, w tym powiązanie z Pomorską Koleją Metropolitalną.

3) Przebudowa skrzyżowania ulic Piekarnicza/Rakoczego z dowiązaniem do opracowanych projektów: ścieżki rowerowej (opracowanie Miastoprojekt) oraz prawoskrętu z ul. Piekarniczej w ul. Rakoczego (staraniem Firmy Robyg).

4) Przebudowa pętli „Siedlce” na węzeł integracyjny uwzględniający ruch tramwajowy, autobusowy, pieszy i rowerowy. Należy przewidzieć budowę maksymalnej ilości miejsc postojowych samochodów osobowych z priorytetem budowy parkingu wielopoziomowego.

5) Budowa węzła integracyjnego przy przystanku „Rakoczego” Pomorskiej Kolei Metropolitalnej w ul. Rakoczego uwzględniającego ruch kolejowy, tramwajowy, autobusowy, pieszy i rowerowy. Należy przewidzieć budowę maksymalnej ilości miejsc postojowych samochodów osobowych z priorytetem budowy parkingu wielopoziomowego.

6) Budowa węzła integracyjnego pętli tramwajowej w rejonie skrzyżowania ulic Bulońskiej i Myśliwskiej uwzględniającego ruch tramwajowy, autobusowy, pieszy i rowerowy. Należy przewidzieć budowę maksymalnej ilości miejsc postojowych samochodów osobowych z priorytetem budowy parkingu wielopoziomowego.

7) Ustawienie tablic Systemu Informacji Pasażerskiej typu LED na peronach przystanków tramwajowych wzdłuż projektowanej linii tramwajowej. Szczegóły lokalizacji tablic należy uzgodnić z Zakładem Transportu miejskiego w Gdańsku.
8) Budowa stacji prostownikowej z ogrodzeniem, drogą dojazdową oraz infrastrukturą techniczną.

9) Budowa obiektów inżynierskich, w tym murów oporowych, estakad, przepustów itp.

10) Budowa elementów środowiska (zagospodarowanie zieleni, ewentualną budowę ekranów akustycznych i inne).

11) Usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu.

12) Rozwiązanie innych zagadnień i problemów, które wynikną w trakcie projektowania, w tym z warunków wymaganych uzgodnień.



Autor: (źródło: Gdańskie Inwestycje Komunalne, 12.04.2011)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.