baner
baner
baner
METALPOL WĘGIERSKA GÓRKA Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Ogłoszono kolejne dwa przetargi na E30

PKP Polskie Linie Kolejowe Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Katowicach informuje,
że w dniach 28.04. oraz 29.04.2010r. zostały ogłoszone przetargi na modernizację linii kolejowej E 30 na odcinku Sosnowiec Jęzor – Jaworzno Szczakowa – Kraków Główny Towarowy. Celem modernizacji jest dostosowanie korytarza E 30 do warunków technicznych wynikających z umów AGC i AGTC dla korytarzy transportowych. Linie nr 133 oraz nr 134 przeznaczone są dla ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h.

Całość zamówienia obejmuje 4 przetargi na wykonanie prac projektowych i robót budowlanych:

  • Przetarg nr 1: Modernizacja odcinków: Jaworzno Szczakowa – Trzebinia (km 15,810 – 29,110 linii Nr 133), Jaworzno Szczakowa – Sosnowiec Jęzor (km 6,847 – 0,000 linii Nr 134).
  • Przetarg nr 2: Modernizacja odcinka: Trzebinia – Krzeszowice (km 29,110 – 46,700  linii Nr 133).
  • Przetarg nr 3: Modernizacja odcinka: Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy (km 46,700 – 67,200  linii Nr 133).
  • Przetarg nr 4. Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia, LCS Kraków Mydlniki (km 0,000 – 6,847 linii Nr 134) oraz (km 15,810 – 67,636 linii Nr 133)
  •  

W ramach przetargów nr 1, 2 i 3 przewiduje się wykonanie:

1. Dokumentacji projektowej, w tym:

  • dokumentacji przedprojektowej (w tym: mapy do celów projektowych, koncepcja programowo – przestrzenna, wniosek o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej);
  • projektów budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego;
  • uzyskanie pozwoleń na budowę oraz ewentualnie innych decyzji administracyjnych związanych z projektami budowlanymi niezbędnymi do realizacji robót;
  • opracowanie projektów wykonawczych;
  • opracowanie dokumentacji powykonawczych technicznych i geodezyjnych.
  •  

2. Realizacji robót polegających na przebudowie infrastruktury kolejowej w zakresie:

  • układu torowego i odwodnienia torów;
  • obiektów inżynieryjnych;
  • obiektów kubaturowych, peronów, małej architektury i sieci sanitarnych;
  • skrzyżowań z drogami w poziomie szyn i dróg dojazdowych;
  • sieci trakcyjnej;
  • sieci i urządzeń elektroenergetyki nietrakcyjnej;
  • urządzeń sterowania ruchem i diagnostyki;
  • sieci i urządzeń teletechnicznych;
  • budowy obiektów służących ochronie środowiska;
  • zasilania odbiorów nietrakcyjnych (LPN);
  • budowy ekranów akustycznych
  •  

W ramach przetargu nr 4 przewiduje się wykonanie następujących elementów:

1. Dokumentacji projektowej, w tym:

  • dokumentacji przedprojektowej – inwentaryzacja obiektów w zakresie niezbędnym do opracowania projektów;
  • projektów budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego;
  • uzyskanie pozwoleń na budowę oraz ewentualnie innych decyzji administracyjnych związanych z projektami budowlanymi niezbędnymi do realizacji robót;
  • opracowanie projektów wykonawczych;
  • opracowanie dokumentacji powykonawczych technicznych i geodezyjnych.
  •  

2. Realizacji robót polegających na przebudowie infrastruktury kolejowej w zakresie:

a) urządzeń automatyki kolejowej:

  • Roboty montażowe wewnętrzne, przebudowa istniejących i zabudowa docelowych urządzeń zależnościowych srk;
  • Usunięcie kolizji istniejących urządzeń srk;
  • Roboty demontażowe wewnętrznych istniejących urządzeń srk
  •  

b) sieci i urządzeń teletechnicznych:

  • Instalacja central dyspozycyjnych oraz modułów wyniesionych do central, instalacja urządzeń teletransmisyjnych (SDH i HDSL), instalacja siłowni telekomunikacyjnych, instalacja tablic informacji podróżnych, instalacja automatycznego zapowiadania, budowa centrów monitoringu, instalacja urządzeń radiołączności.
  •  

Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 30.04.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.