baner
baner
baner
CARGOTOR Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Otwarcie ofert na modernizację linii nr 15

22 lipca 2010 roku w siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Warszawie odbyło się otwarcie ofert na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja linii kolejowej nr 15 na odcinku Bednary - Zgierz wraz z budową łącznika na Lotnisko im. W. Reymonta - etap I przebudowa nawierzchni kolejowej na odcinku Łowicz – Zgierz”.

W wyznaczonym terminie, tj. do 22.07.2010 r. godz. 12.00, wpłynęło siedem ofert:

Oferta na 1:

  • TORPOL Sp. z o.o., Poznań (pełnomocnik),
  • Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o.,

na kwotę 84 742 949,19 PLN brutto

Oferta nr 2:

  • Deutsche Gleis - und Tiefbau GmbH Bahnbau Gruppe Bereich Projekte, Berlin,

na kwotę 104 755 293,38 PLN brutto

Oferta nr 3:

  • Schweerbau Gmbh & Co. KG Bauunternehmen, Niemcy,

na kwotę 69 127 594,86 PLN brutto

Oferta nr 4:

  • Trakcja Polska S.A., Warszawa,

na kwotę 93 121 605,70 PLN brutto

Oferta nr 5:

  • Strabag Sp. z.o.o., Pruszków (pełnomocnik),
  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego "Transkol" Sp.z.o.o., Kielce,

na kwotę 78 283 519,00 PLN brutto

Oferta nr 6:

  • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp. z.o.o. Zakład Mazowiecki z siedzibą w Warszawie,

na kwotę 65 745 701, 18 PLN brutto

Oferta nr 7:

  • BUDIMEX S.A., ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa,

na kwotę 94 479 971, 83 PLN brutto

Komisja przetargowa rozpoczęła analizowanie złożonych ofert pod kątem ich zgodności z wymogami formalnymi i technicznymi.

Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 146 400 000,00 PLN brutto.

Zgodnie z harmonogramem prace powinny zakończyć się w 2011 r.

W ramach zadania inwestycyjnego modernizacji poddany zostanie odcinek jednotorowej linii kolejowej pomiędzy stacjami Łowicz i Zgierz na długości 47 km. Zakres prac budowlanych obejmuje kompleksową wymianę nawierzchni torowej, wymianę 12 kompletów rozjazdów oraz modernizację 43 przejazdów drogowych. Wykonanie powyższych robót pozwoli na przywrócenie na wyremontowanym odcinku linii kolejowej prędkości konstrukcyjnej V=90km/h, co w konsekwencji spowoduje skrócenie czasu przejazdu pociągów na odcinku Łowicz – Łódź Kaliska z ponad dwóch godzin do około jednej godziny.

Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013.


Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 26.07.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.