baner
baner
baner
Strunobet-Migacz Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Otwarcie ofert na peron w Gdańsku przy stadionie PGE Arena

W dniu 21 października 2011r. w siedzibie PKP PLK S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Gdańsku otwarto oferty w przetargu na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Budowa nowego peronu przy torze nr 500 linii kolejowej nr 249", w granicach terenu na którym zarządzanie infrastrukturą kolejową powierzono jednostce organizacyjnej Zamawiającego – PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Gdyni.

W wyznaczonym terminie wpłynęła 1 oferta:

1. Oferta Nr 1:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "RAJBUD" Sp. z o.o.
  • ul. 1-go Maja 3
  • 83-110 Tczew
  • Oferowana cena 2 082 057,90 zł brutto. 


Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 1 000 000,00 zł. Termin wykonania umowy: od dnia podpisania Umowy do dnia 30.04.2012 r. 

Komisja przetargowa rozpoczęła analizowanie złożonych ofert pod kątem ich zgodności z wymogami formalnymi i technicznymi. Jedynym kryterium wyboru ofert jest cena.

Zakres zamówienia obejmuje:

  • opracowanie koncepcji budowy peronu wraz z dojściem do projektowanego peronu od ulicy Stadionowej,
  • opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy peronu wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego,
  • uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień i pozwoleń,
  • opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy dojścia do projektowanego peronu od ul. Stadionowej (wykonanie robót związanych z budową dojścia nie wchodzi w zakres przedmiotowego zamówienia),
  • wykonanie robót budowlanych związanych z budową nowego peronu,
  • sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 


Realizacja całego zadania pozwoli na wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskanie prędkości rozkładowej 80 km/h. oraz umożliwienie wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów pasażerskich. Usprawni to połączenie pomiędzy centrum miasta a dzielnicą Gdańsk Nowy Port (obszary przemysłowe i rejon portów), a także po zakończeniu Euro 2012, pozwoli na wykorzystanie linii kolejowej nr 249 w obsłudze stadionu i terenów wokół niego.


Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 24.10.2011)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.