baner
baner
baner
Frimatrail Frenoplast S.A.

Fotogaleria

galeria
Akademia Małego Kolejarza

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Otwarto oferty na nadzór w ramach Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej

04 listopada 2011 r. otwarto oferty w przetargu na nadzór nad realizacją zadania „Budowa, przebudowa przystanków kolejowych na trasach Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej – poprawa dostępności komunikacyjnej poprzez utworzenie intermodalnych przystanków z Łódzką Koleją Aglomeracyjną – etap I".

Oferty na realizację tego zadania złożyło siedem konsorcjów:

Oferta nr 1

Grontmij Polska Sp. z o.o., Łódź
na kwotę: 1 150 000, 00 PLN netto; 1 414 500, 00 PLN brutto

Oferta nr 2

ECM Group Polska Sp. z o.o., Warszawa Ingeneria IDOM International S.A., Madrit
na kwotę: 1 955 000, 00 PLN netto; 2 404 650, 00 PLN brutto

Oferta nr 3

ARCADIS Sp. z o.o., Warszawa PHIN CONSULTING Sp. z o.o., Łódź
na kwotę: 2 861 648, 00 PLN netto; 3 519 827, 04 PLN brutto

Oferta nr 4

TPF Sp. z o.o., Warszawa
na kwotę: 1 506 425, 00 PLN netto; 1 852 902, 75 PLN brutto

Oferta nr 5

Biuro Realizacji inwestycji KOLTECH INVESTOR Sp. z o.o., Warszawa
na kwotę: 775 000, 00 PLN netto; 953 250, 00 PLN brutto

Oferta nr 6

DHV POLSKA Sp. z o.o., Warszawa
na kwotę: 1 390 535, 43 PLN netto; 1 710 358, 58 PLN brutto

Oferta nr 7

SAFEGE, Francja
na kwotę: 1 390 000, 00 PLN netto; 1 709 700, 00 PLN brutto

Kwota przeznaczona przez Zamawiającego na realizację przedmiotowego zadania wynosi 420 045, 00 PLN brutto.

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu czynności związanych z nadzorem procesu budowlanego. Do ogólnych zadań inżyniera należeć będzie nadzór nad opracowaniem, weryfikacją, uzgadnianiem i zatwierdzaniem dokumentacji projektowej oraz zarządzanie rzeczowo-finansowe, w szczególności kompleksowa obsługa umów na roboty w zakresie ich rozliczania, monitoringu i sprawozdawczości rzeczowo-finansowej. Ponadto zarządzanie techniczne, w tym pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i zapewnienie obsługi prawnej nadzorowanego projektu.

Głównym celem projektu jest połączenie Łodzi z miastami i gminami leżącymi w obszarze Aglomeracji Łódzkiej za sprawą skoordynowanej sieci transportowej w zakresie przewozu osób, a także integracja zbiorowego transportu publicznego tych miast z transportem kolejowym. Projekt wpłynie na wzrost znaczenia transportu i komunikacji kolejowej w obrębie Aglomeracji Łódzkiej, poprzez poprawę jakości usług związanych z przewozami pasażerskimi, jak również komfortu i bezpieczeństwa podróżowania na objętych projektem przystankach linii kolejowych nr 15, 16, 25 i 540. Realizacja projektu przyczyni się także do wzmocnienia roli transportu kolejowego względem indywidualnego i zbiorowego transportu kołowego. W ramach zadania przebudowanych będzie 9 istniejących stacji i przystanków osobowych oraz wybudowanych 8 nowych przystanków, a na 9 przejazdach zabudowane zostaną urządzenia samoczynnej sygnalizacji przejazdowej.

Przebudowane zostaną przystanki:

na linii nr 15 Bednary – Łódź Kaliska:

  • Smardzew,
  • Glinnik,
  • Swędów,
  • StrykówGłowno


na linii nr 16 Łódź Widzew – Kutno:

  • Zgierz Północ,
  • Zgierz Kontrewers (dawne. Jedlicze Łódzkie)
  • Grotniki
  • Chociszew


Wybudowane zostaną przystanki: 

na linii nr 15 Bednary – Łódź Kaliska:

  • Radogoszcz Zachód,
  • Glinnik Wieś,
  • Bratoszewice (relokalizacja istniejącego przystanku),
  • Domaniewice Centrum,

na linii nr 16 Łódź Widzew - Kutno: 

  • Zgierz Jaracza,Ozorków Nowe Miasto


na linii kolejowej nr 25 Łódź Kaliska – Dębica, odcinek Łódź Kaliska – Łódź Chojny:

  • Pabianicka,

na linii nr 540 Łódź Chojny – Łódź Widzew Dąbrowa

Zadanie realizowane jest m.in. z oszczędności powstałych po wyłonieniu wykonawcy robót dla realizowanego aktualnie zadania pn. „Modernizacja linii Kolejowej nr 15 na odcinku Bednary – Zgierz wraz z budową łącznika na Lotnisko im. W. Reymonta – etap I przebudowa nawierzchni kolejowej na odcinku Łowicz – Zgierz".


Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 14.11.2011)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.