baner
baner
baner
Wagony Świdnica S.A.

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Parametry jakości obsługi w pasażerskich przewozach kolejowych

Od dłuższego czasu obserwuje się pogorszenie standardu pasażerskich przewozów kolejowych. W związku z powyższym Prezes UTK zwraca się do organizatorów przewozów wykonywanych w ramach świadczenia usług publicznych o zamieszczanie szczegółowych parametrów jakościowych w zawieranych umowach z przewoźnikami, a także wprowadzanie do tych umów sankcji za ich nieprzestrzeganie.

Jednocześnie Prezes UTK zwraca się do organizatorów, aby w celu lepszego przestrzegania ustalonych norm jakościowych, tworzyli dedykowane „kanały” kontaktowe, które pozwolą rejestrować zgłaszane przez pasażerów nieprawidłowości w tym zakresie oraz podjąć aktywne działania służące podniesieniu jakości zamawianych usług.

Ponadto Prezes UTK przypomina, iż kolejowi przewoźnicy pasażerscy na podstawie Rozporządzenia(WE) Nr 1371/2007 z dnia 23 października 2007 r. dotyczącego praw i obowiązków pasażerów w ruchu kolejowym zobowiązani są do monitorowania wyników w zakresie realizacji norm jakości obsługi.



Autor: (źródło: Urząd Transportu Kolejowego, 24.05.2011)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.