baner
baner
baner
TABOR DĘBICA Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Parametry jakości obsługi w pasażerskich przewozach kolejowych

Od dłuższego czasu obserwuje się pogorszenie standardu pasażerskich przewozów kolejowych. W związku z powyższym Prezes UTK zwraca się do organizatorów przewozów wykonywanych w ramach świadczenia usług publicznych o zamieszczanie szczegółowych parametrów jakościowych w zawieranych umowach z przewoźnikami, a także wprowadzanie do tych umów sankcji za ich nieprzestrzeganie.

Jednocześnie Prezes UTK zwraca się do organizatorów, aby w celu lepszego przestrzegania ustalonych norm jakościowych, tworzyli dedykowane „kanały” kontaktowe, które pozwolą rejestrować zgłaszane przez pasażerów nieprawidłowości w tym zakresie oraz podjąć aktywne działania służące podniesieniu jakości zamawianych usług.

Ponadto Prezes UTK przypomina, iż kolejowi przewoźnicy pasażerscy na podstawie Rozporządzenia(WE) Nr 1371/2007 z dnia 23 października 2007 r. dotyczącego praw i obowiązków pasażerów w ruchu kolejowym zobowiązani są do monitorowania wyników w zakresie realizacji norm jakości obsługi.



Autor: (źródło: Urząd Transportu Kolejowego, 24.05.2011)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.