baner
baner
baner
AKSON MEDIA Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Konkurs Mam Talent 2015

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

PKP CARGO: Lubię to!

Spółka PKP CARGO, lider na polskim rynku kolejowych przewozów towarowych i drugi przewoźnik w Unii Europejskiej, uruchomiła swój firmowy profil na portalu społecznościowym Facebook. Dla fanów strony przygotowane zostały specjalne interaktywne niespodzianki.

Obecność PKP CARGO na portalu Facebook to naturalna konsekwencja rozwoju polityki informacyjnej Spółki. Za pomocą aktywnych działań w sieci PKP CARGO chce przede wszystkim informować o swoich projektach i inicjatywach związanych ze społecznym zaangażowaniem oraz skierowanych do pracowników firmy. Już dziś na tablicy profilu znajdziemy informacje dotyczące konkursu „Niezwykli ludzie PKP CARGO” czy szczegóły przygotowań do górskiej wyprawy pracowników Spółki w ramach projektu „Ekspedycja Mont Blanc”. Na profilu będą się też systematycznie pojawiały informacje na temat rynkowych działań spółki oraz multimedia m.in. zdjęcia taboru i filmy.

- Facebook ma bardzo silną pozycję w Internecie. Z ponad pięcioma milionami użytkowników w Polsce stał się on medium, wobec którego nie sposób pozostać obojętnym. Kiedyś mówiło się, że jeśli firmy nie ma w Internecie, to nie istnieje. Dziś to twierdzenie w coraz większym stopniu można odnieść do portalu Facebook – mówi Piotr Apanowicz, szef zespołu prasowego PKP CARGO. – Przygotowaliśmy niespodziankę dla wszystkich, którzy zdecydują się „polubić” nasz profil, zatem serdecznie zapraszam do odwiedzenia naszej strony.

PKP CARGO obchodzi w tym roku jubileusz dziesięciolecia istnienia (firma rozpoczęła działalność 1 października 2001 roku). Okrągła rocznica oraz niedawna premiera w sieci nowej odsłony strony internetowej Spółki wydaje się być idealną okazją do tego, aby zaistnieć również na najważniejszym portalu społecznościowym.


Autor: (źródło: PKP S.A., 21.07.2011)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.