Jak stwierdziła firma CTL Logistics, PKP CARGO z początkiem 2008 roku zapisało sobie w „Zasadach sprzedaży” prawo odmowy udzielania upustów przedsiębiorcom zlecającym do przewozu towary, jeżeli korzystali z usług konkurencyjnego przewoźnika. Konstatacjom tym spółka PKP Cargo stanowczo zaprzecza, i dodaje, iż postanowienia takiego nigdy w jej regulacjach nie było. Mało tego, jak twierdzi, nigdy nawet nie rozważano wprowadzenia takich postanowień.
- PKP CARGO szanuje wybór klienta. Bardzo często obsługuje go także wtedy, kiedy korzysta on jednocześnie z usług CTL, czego nasz konkurent jest w pełni świadomy. Nieprawdziwe twierdzenia CTL są zatem popełnionym z premedytacją nadużyciem, próbą zdyskredytowania PKP CARGO w oczach klientów oraz celowym wprowadzaniem w błąd opinii publicznej. – czytamy w komunikacie przewoźnika.
Autor: (źródło: PKP Cargo, 10.07.2009)