baner
baner
baner
Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej Zarząd Krajowy

Fotogaleria

galeria
Akademia Małego Kolejarza

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

PKP Intercity uruchomiło okienko kasowe w centrum Warszawy

W poniedziałek, 9 stycznia, uruchomione zostało okienko kasowe PKP Intercity w Punkcie Obsługi Pasażerów ZTM przy ul. Żelaznej 61 w Warszawie. Sprzedaż biletów będzie prowadzona tam od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 19.30.

W nowym okienku kasowym PKP Intercity można kupić zarówno bilety na pociągi krajowe, jak i międzynarodowe. Sprzedaż biletów jest prowadzona także na połączenia Kolei Mazowieckich i Przewozów Regionalnych. Należności za bilety przyjmowane są gotówką i kartami płatniczymi.

W grudniu 2011 r., ze względu na konieczność zmiany lokalizacji spółki, zamknięte zostało Centrum Obsługi Pasażera przy ul. Grójeckiej 17. Dlatego też, wychodząc naprzeciw pasażerom, spółka zdecydowała się uruchomić punkt odprawy podróżnych przy swojej nowej siedzibie.

PKP Intercity na terenie całego kraju posiada obecnie 258 kas własnych oraz 87 kas agencyjnych. Z wyjątkiem stacji Wrocław Mikołajów we wszystkich kasach własnych PKP Intercity można dokonywać płatności zarówno gotówką, jak i kartą płatniczą.


Autor: (źródło: PKP Intercity, 09.01.2012)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.