baner
baner
baner
METALPOL WĘGIERSKA GÓRKA Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Konkurs Mam Talent 2015

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

PKP zbyt biurokratyczna w kwestii biletów

Rzeczywiście, podział istnieje. Z początkiem bieżącego roku dokonano rozdziału usług kolejowych i odpowiednio za osobowe połączenia regionalne odpowiada spółka PKP Przewozy Regionalne, a za pośpieszne PKP intercity. Zmiany pociągają za sobą fakt, że już nie można kupować dopłat na pociąg pośpieszny.

- Jeżeli pasażer zamierza pojechać pociągiem osobowym i zrezygnuje z takiej podróży na rzecz połączenia pośpiesznego, to musi zwrócić bilet w kasie i zapłacić za droższy pociąg pośpieszny – wyjaśnia Krzysztof Pawlak z działu marketingu w Podkarpackim Zakładzie Przewozów Regionalnych. Jeszcze w ubiegłym roku stosowano inne reguły. Do biletu osobowego wystarczyło dopłacić różnicę ceny biletu za pociąg pospieszny. Rozsądek podpowiada, że aktualne rozwiązanie jest gorsze od ubiegłorocznego, bo pasażer musi pójść do kasy na dworcu, żeby kupić bilet na pociąg pospieszny. Do pospiesznego już nie wsiądziemy z biletem osobowym. Rok temu wystarczyła dopłata u konduktora bez obawy, że zapłacimy karę za nieodpowiedni bilet.


Autor: (źródło: and, Super Nowości Rzeszów, 22.04.2009)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.