baner
baner
baner
Elmontaż Sp. z.o.o.

Fotogaleria

galeria
Akademia Małego Kolejarza

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Poczęstunek dla pasażerów opóźnionych pociągów

Od 11 stycznia PKP S.A. Oddział Dworce Kolejowe rozpoczął akcję „poczęstunek dla podróżnych”. Jeżeli pasażerom oczekującym na Dworcu Głównym we Wrocławiu spóźnia się pociąg (co najmniej 30 minut) mogą oni wybrać się na darmową herbatkę z cytryną i cukrem oraz batonik w Barze Plus (tuż przy poczekalni dla podróżnych). Warunkiem otrzymania poczęstunku jest posiadanie ważnego biletu kolejowego. Bar Plus działa przez całą dobę, więc pasażerowie mogą się wybrać na poczęstunek o każdej porze dnia i nocy. Akcja będzie trwała do 31 stycznia tego roku. Informacje na jej temat są przekazywane przez dworcowe megafony.

Oprócz tego na dworcach w Opolu i Legnicy w najbliższych dniach wystartuje akcja „herbatka dla podróżnych”, która potrwa do końca stycznia.

To nie pierwszy raz kiedy PKP S.A. uruchomiło tego typu akcję. Wcześniejsza edycja miała miejsce od 15 do 17 października tego roku i od początku listopada do końca grudnia.


Autor: (źródło: PKP S.A., 13.01.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.