baner
baner
baner
P.U. Jarex Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Akademia Małego Kolejarza

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Podsumowanie działalności Grupy Infrastruktury na targach Innotrans 2010

Grupa Infrastruktury, będąca częścią Francuskiej Federacji Przemysłu Kolejowego, ma udział w większości największych światowych projektów, takich jak wschodnioeuropejska linia dużych prędkości (East European High Speed Line) - pierwsza interoperacyjna linia dużych prędkości w Europie - czy  linia High Speed One w Wielkiej Brytanii lub metro w Kairze . W 2009 roku Grupa osiągnęła obrót 1,7 mld  , z czego 40%  pochodziło z eksportu, zatrudnia ponad 7000 pracowników ( 2700 pracuje poza granicami Francji).

O sukcesie Grupy zadecydowało wieloletnie doświadczenie zdobyte przy realizacji wielkich projektów na całym świecie i bardzo duże inwestycje w badania i rozwój, które zaowocowały wieloma innowacjami, mającymi na celu ograniczenie kosztów cyklu życia infrastruktury (Life Cycle Costs) przy jednoczesnym zwiększaniu jej dostępności. Do najważniejszych innowacji należą: zastosowanie obróbki cieplnej szyn, szyny bainityczne i system tłumienia hałasu «Silent track» od Tata Steel, system mocowania szyn Fastclip opracowany przez  Railtech International, system toru bezpodsypkowego w tunelach oraz kołnierze o ograniczonym zużyciu firmy Sateba, zintegrowany siłownik Easyswitch-R i oprogramowanie monitorujące firmy Vossloh Cogifer oraz specjalny pociąg do kompleksowej wymiany torów typu BOA (Bolt-on  Adhesion) firmy TSO.

Firmy należące do Grupy są w stanie zaoferować wszelkie niezbędne komponenty dla linii kolejowych oraz stworzyć i utrzymać infrastrukturę zarówno linii kolejowych dużych prędkości,  mocno obciążonych ruchem towarowym, jak również typowo miejskich i z ruchem mieszanym (towarowym i pasażerskim).

Spółki należące do Grupy to: ALR (różne profile łubków kolejowych), FLB (kątowniki stalowe), Matisa (budowa torowisk i maszyny do utrzymania ruchu), Railtech International (spawanie, sprężyste mocowania szyn, elektryfikacja), Sateba i Stradal (podkłady betonowe), Tata Steel (szyny, podkład metalowe, tłumienie hałasu, słupy sieci trakcyjnej), TenCate Geosynthetics (geosyntetyki), Vossloh Cogifer (systemy sygnalizacyjne,  rozjazdy) oraz Colas Rail, Européenne de Travaux Ferroviaires, Eurovia Travaux Ferroviaires i TSO, specjalizujące się w budowie torowisk oraz konserwacji i utrzymaniu infrastruktury kolejowej.


Autor: (źródło: FIF - Groupement Infrastructure, 04.10.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.