baner
baner
baner
Qumak S.A.

Fotogaleria

galeria
Akademia Małego Kolejarza

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

POP „Świętokrzyska” nieczynny od 13 lipca do 6 sierpnia

Punkt Obsługi Pasażerów „Świętokrzyska”, zlokalizowany na stacji metra Świętokrzyska, będzie nieczynny od 13 lipca do 6 sierpnia br. Przerwa spowodowana jest remontem punktu. 

Od 13 lipca do 6 sierpnia, Punkt Obsługi Pasażerów znajdujący się na stacji metra Świętokrzyska, w pawilonie 1000G, będzie nieczynny.

POP „Świętokrzyska” jest jednym z czterech punktów, w którym pasażerowie mogą zwracać bilety długookresowe (30- i 90-dniowe) oraz nieskasowane bilety krótkookresowe (dobowe i 3-dniowe) – zakodowane na elektronicznej karcie zbliżeniowej.

W czasie zamknięcia POP-u „Świętokrzyska”, z usługi tej będzie można dodatkowo korzystać w Punkcie Obsługi Pasażerów, zlokalizowanym przy węźle komunikacyjnym „Młociny”. Punkt znajduje się w hali dworca autobusowego.

Bilety zakodowane na elektronicznej karcie zbliżeniowej można zwracać także w Punktach Obsługi Pasażerów mieszczących się przy ulicy Żelaznej 61, na stacji metra „Centrum” (pawilon 2010B) oraz na Lotnisku Chopina (terminal A, pawilon 1-398.5).


Autor: (źródło: ZTM Warszawa, 09.07.2012)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.