baner
baner
baner
TAMTRON S.A.

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Problemy postojowe warszawskiej SKM-ki

Szybka Kolej Miejska w Warszawie ma duży problem. Spółka potrzebuje pilnie stacji techniczno-postojowej. W przeciwnym wypadku tabor spółki nie będzie miał gdzie stać.

- Potrzebujemy hali postojowej, hali naprawczej i myjni z obiegiem zamkniętym. Tabor powiększa się. Stacja techniczna jest nam niezbędna – mówi prezes spółki Leszek Walczak.

Obecnie SKM utrzymanie wagonów zamawia "na zewnątrz". za dostęp do kolejowej infrastruktury płaci Kolejom Mazowieckim oraz spółkom PKP InterCity i Polskim Liniom Kolejowym. Składy mają postój na terenach kolejowych na Olszynce Grochowskiej, przy Dworcu Wschodnim i bocznicach w Pruszkowie oraz Rembertowie.

Mało tego, niebawem problem może się powiększyć, gdyż spółka wzbogaciła się ostatnio o cztery nowoczesne składy 19 WE, firmy Newag, a w niedalekiej przyszłości tabor powiększy się jeszcze o 13 nowych pociągów PESA, które zapewnią dojazd na Okęcie.


Autor: (źródło: mdaw, roody, TVN Warszawa, 06.05.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.