baner
baner
baner
WAGO ELWAG sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Projekt i zabudowa systemu ETCS

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. informują, że w siedzibie spółki przy ul. Targowej 74 w Warszawie 26 sierpnia podpisano umowę, której przedmiotem jest projekt i zabudowa systemu ETCS poziom 1 na odcinku linii kolejowej E 65, CMK, Grodzisk Mazowiecki - Zawiercie.

Wykonawcą będzie konsorcjum w składzie:

  • Thales Rail Signalling Solutions Sp. z o.o. (Poznań)
  • Thales Rail Signalling Solutions Gesmbh (Austria)
     

Wartość kontraktu wynosi 41 079 144,88 zł netto, 50 116 556,75 zł brutto.

Umowę podpisali:

  • w imieniu wykonawcy - wiceprezes, dyrektor zarządzający Rail Signalling Solutions & Services SAS Jean-Pierre Forestier, dyrektor ds. sprzedaży THALES Rail Signalling Solutions Gesmbh Bernhadt Appel i dyrektor handlowy, pełnomocnik THALES Rail Signalling Sollutions Sp. z o.o. Paweł Przyżycki;
  • w imieniu PLK - wiceprezes Zarządu Marek Pawlik i członek Zarządu Zbigniew Zarychta.
     

Zadanie zostanie sfinansowane ze środków własnych PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i z budżetu państwa. Jeżeli projekt zostanie w wyniku konkursu zatwierdzony do realizacji w ramach programu TEN-T (Transeuropejska sieć transportowa), to finansowany będzie w wysokości kwoty netto ze środków TEN-T i z budżetu państwa.

Zamówienie zostanie wykonane w terminie do 30 czerwca 2011 r.

Rezultaty projektu

Wdrożenie ETCS poziom I pozwoli na:

  • prowadzenie ruchu pociągów z prędkością 200 km/h;
  • uzyskanie pierwszego w Polsce systemu sygnalizacji kabinowej;
  • interoperacyjność (kompatybilność) miedzy kolejami różnych krajów europejskich;
  • bezpieczną kontrolę jazdy pociągów.
     

Zakres projektu

Zaprojektowanie i zainstalowanie systemu ETCS poziom I na Centralnej Magistrali Kolejowej.


Autor: (źródło: Krzysztof Łańcucki, PKP PLK S.A., 26.08.2009)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.