baner
baner
baner
Bosch Rexroth Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Projekt przebudowy radomskiego dworca

Przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dworca kolejowego w Radomiu został rozstrzygnięty. Wygrała firma Metropolis - pracownia projektowa ze Szczecina. To właśnie jej oferta została uznana przez komisję przetargową za najkorzystniejszą.

W przetargu brały udział następujące firmy:

  • 1. Miejska pracownia projektowa Architekci Sp. z o.o. (z Mińska Mazowieckiego)
  • 2. Pracownia architektoniczna mgr inż. arch. Cezary Furmanek (z Łodzi)
  • 3. Metropolis pracownia projektowa (ze Szczecina)
  • 4. PM Group Polska Sp. z o.o. (z Wrocławia)
  • 5. Wojciech Gęsiak Studio Architektoniczne (z Radomia)
  • 6. Sener Sp. z o.o. (z Warszawy)
  • 7. Paweł W. Graliński Arch Magic Associated Architects Sp. z o.o. (z Warszawy)
  • 8. A. T. Development Sp. z o.o. (z Warszawy).
  •  

Oferta firmy Metropolis uzyskała maksymalną ocenę.

Według harmonogramu inwestycji w Radomiu, projekt dokumentacji projektowej przebudowy dworca powinien być gotowy pod koniec czerwca br. Przebudowa dworca będzie prowadzona w uzgodnieniu z Konserwatorem Zabytków. Koszt całego remontu to ok. 12,7 mln zł. Dworzec w Radomiu jest wśród 33 dworców, których remont będzie współfinansowany ze środków budżetu państwa. Prace, które zostaną przeprowadzone na tym dworcu to m.in.:

  • dostosowanie pomieszczeń dworca i otoczenia dla osób niepełnosprawnych
  • budowa toalet dla podróżnych
  • wymiana pokrycia dachowego
  • wymiana okien i drzwi
  • odnowienie tynków i okładzin ściennych
  • naprawa konstrukcji stropów i sufitów
  • naprawa izolacji poziomej i pionowej fundamentów
  • drenaże i odwodnienia
  • wymiana posadzek
  • wymiana instalacji sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych.
  •  

Zakończenie prac zaplanowano na przełomie grudnia 2011 i stycznia 2012 roku.


Autor: (źródło: PKP S.A., 02.02.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.