baner
baner
baner
ZUE S.A.

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Projekt przebudowy radomskiego dworca

Przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dworca kolejowego w Radomiu został rozstrzygnięty. Wygrała firma Metropolis - pracownia projektowa ze Szczecina. To właśnie jej oferta została uznana przez komisję przetargową za najkorzystniejszą.

W przetargu brały udział następujące firmy:

  • 1. Miejska pracownia projektowa Architekci Sp. z o.o. (z Mińska Mazowieckiego)
  • 2. Pracownia architektoniczna mgr inż. arch. Cezary Furmanek (z Łodzi)
  • 3. Metropolis pracownia projektowa (ze Szczecina)
  • 4. PM Group Polska Sp. z o.o. (z Wrocławia)
  • 5. Wojciech Gęsiak Studio Architektoniczne (z Radomia)
  • 6. Sener Sp. z o.o. (z Warszawy)
  • 7. Paweł W. Graliński Arch Magic Associated Architects Sp. z o.o. (z Warszawy)
  • 8. A. T. Development Sp. z o.o. (z Warszawy).
  •  

Oferta firmy Metropolis uzyskała maksymalną ocenę.

Według harmonogramu inwestycji w Radomiu, projekt dokumentacji projektowej przebudowy dworca powinien być gotowy pod koniec czerwca br. Przebudowa dworca będzie prowadzona w uzgodnieniu z Konserwatorem Zabytków. Koszt całego remontu to ok. 12,7 mln zł. Dworzec w Radomiu jest wśród 33 dworców, których remont będzie współfinansowany ze środków budżetu państwa. Prace, które zostaną przeprowadzone na tym dworcu to m.in.:

  • dostosowanie pomieszczeń dworca i otoczenia dla osób niepełnosprawnych
  • budowa toalet dla podróżnych
  • wymiana pokrycia dachowego
  • wymiana okien i drzwi
  • odnowienie tynków i okładzin ściennych
  • naprawa konstrukcji stropów i sufitów
  • naprawa izolacji poziomej i pionowej fundamentów
  • drenaże i odwodnienia
  • wymiana posadzek
  • wymiana instalacji sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych.
  •  

Zakończenie prac zaplanowano na przełomie grudnia 2011 i stycznia 2012 roku.


Autor: (źródło: PKP S.A., 02.02.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.